10 کاربرد شگفت‌انگیز وازلین برای زیبایی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 8 شهریور 1396 در ساعت 17 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

10 کاربرد شگفت‌انگیز وازلین برای زیبایی + فیلم آموزشی

1- اسکراب لب : مقداری وازلین را با شکر ترکیب کنید برای رفع خشکی و پوسته شدن ، لب ها را با آن ماساژدهید.

ویدئوی تاثیر وازلین برای لب

2- نرم کننده پوست : پوست های مرده و خشن آرنج ، پاشنه پا و دست را در خانه نرم و لطیف کنید. برای این منظور ، پیش از خواب ، مقداری وازلین را روی پوست قسمت های مورد نظر مالیده و با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید. صبح که از خواب بیدار شدید ، پوستی به لطافت پوست بچه ها دارید.

3- پاک کننده آرایش : وازلین یکی از بهترین پاک کننده های آرایش صورت و چشم و ابرو است. البته مطمئن شوید که آن را به خوبی از روی پوست پاک کنید تا حساسیت پوستی ایجاد نکند.

4- محافظت موی خشک : برای درمان موی خشک و آسیب دیده در منزل ، ساقه مو را به وازلین آغشته کنید. وازلین همچنین از پوست در برابر مواد شیمیایی خشک کننده هم محافظت می کند.

5- درمان خشکی بینی : با استفاده از وازلین از خشک شدن بینی خود در روزهای سرد جلوگیری کنید.

6- هایلایت صورت : یک لایه نازک وازلین را روی بخش بالایی گونه ها بمالید تا گونه هایی برامده ، زیبا و براق داشته باشید. همچنین آرایش اطراف چشم را هم درخشنده کنید.

7- لوسیون سازی : سایه ابرو و صورت خود را با کمی وازلین ترکیب کنید تا به صورت کرم درامده و ماندگاری بیشتری داشته باشد. با وازلین می توانید لب های خود درخشان تر و برجسته تر کنید.

8- درمان پوسته شدن : با استفاده از وازلین می توان نرمی و حفظ رطوبت پوست را افزایش داد و از پوسته پوسته شدن جلوگیری کرد. اگر قبلا کاشت ناخن انجام داده اید ، با استفاده از وازلین ، پوسته شدن ناخن ها را درمان کنید.

9- جلوگیری از وز مو : اگر مو های وز کرده و نا مرتبی دارید ، مقدار بسیار اندکی وازلین را با استفاده از شانه بر روی مو بمالید. این کار همچنین باعث براق شدن مو هم می شود.

10- افزایش ماندگاری عطر : مقداری وازلین روی بخش هایی از پوست که از عطر و ادکلن استفاده می کنید بمالید تا ماندگاری رایحه خوش عطر خود را افزایش دهید.

ارسال نظر

ناهید : وازلین
2 0
بسیار عالی و کاربردی!
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:

ارسال نظر

ناهید : وازلین
2 0
بسیار عالی و کاربردی!
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email: