خرید و فروش باریت

خرید و فروش باریت

خرید و فروش باریت در بخش های مختلف صنعتی انجام می شود و می توان آن را جزء پر مصرف ترین مواد معدنی و کانی های موجود در طبیعت دانست که از اهمیت زیادی برای صنعتگران برخوردار است.

 خرید و فروش باریت

باریت نام عمومی سولفات باریم می باشد. این ماده به عنوان مهم ترین منبع تامین ترکیبات باریم دار شناخته می شود. باریتین به شکل بسیار فراوانی در معادن مختلف در سرتاسر زمین یافت می گردد و معمولا به صورت باطله و یا لایه ای در معادن منگنز , نقره , سرب و ... یافت می شود. این ترکیب زمانی که کاملا خالص باشد دارای رنگ سفید یک دست و با نمایی شیشه مانند است. برای مصرف در صنایع متفاوت می توان باریت را مورد کوبش قرار داده و در دانه بندی های مختلف به صورت کلوخه ای , پودری و میکرونیزه در آورد.

 

با وجود مصارف فراوان باریت در بسیاری از صنایع , مصرف اصلی آن در حفاری چاه نفت است که در حدود نود درصد از باریتین تولید شده در جهان را به خود اختصاص می دهد. به دلیل اینکه این ترکیب بسیار سنگین بوده و بعد از سنگ اهن به عنوان سنگین ترین ماده معدنی محسوب می شود , بنابراین زمانی که در چاه های پر فشار نفت خام استفاده گردد با ایجاد وزن فراوان بر روی سیال , سبب کنترل سرعت نفت خروجی از چاه شده و مانع از فوران ناگهانی و آسیب رسانی به تاسیسات می گردد. 

ارسال نظر

فولادی حمید رضا ... : باریت و اکسید اهن
1 0
با سلام من تقریبا 700تا 800 باریت و 18000تن اکسید اهن دارم اگر خریدارمیباشید بفرمائید انالیز را بفرستم
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر