پارافین درمانی چیست

پارافین درمانی چیست + فیلم آموزشی

پارافین درمانی ( پارافین تراپی ) جزء درمان های سنتی مفاصل دست و پا و بهبود مشکلات پوستی به شمار می آید 


ویدئوی آموزش پارافین درمانی دست

 

روغن های گرم از دوران باستان برای اعمال گرمای موضعی و تسکین درد در قسمت های مختلف بدن کاربرد زیادی داشته است. یکی از بهترین روغن ها برای این منظور, روغن پارافین می باشد زیرا در اثر گرم شدن تاثیر خود را از دست نمی دهد و اثرات نا مطلوبی مانند چربی بیش از حد و ایجاد حساسیت های پوستی ندارد.

پارافین درمانی چیست 

فواید پارافین درمانی چیست

با گرم کردن پارافین و قرار دادن آن بر روی قسمت هایی از بدن که دچار درد های مفصلی می باشند, درد این قسمت ها در اثر جذب گرمای پارافین به مرور کاهش می یابد. همچنین قسمت هایی از بدن که دچار آرتروز و دیگر درد های مزمن مفصلی هستند نیز به وسیله پارافین درمانی قابل کنترل می باشند.

 


ویدئوی آموزش پارافین درمانی پا

 

یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از پارافین تراپی در بهبود شرایط پوست می باشد. در صورت قرار دادن پارافین گرم بر روی پوست بخش های مختلف بدن, پوست نرم تر شده و منافذ آن باز می شود. بنا براین پارافین درمانی یکی از راه های حفاظت و جوان سازی پوست نیز به شمار می رود. پارافین درمانی Paraffin Treatment, درد های مزمن مفصلی و عضلانی را تسکین داده و سبب افزایش گردش خون در قسمت های اعمال شده می شود. پارافین تراپی توان حرکتی در افراد مبتلا به آرتروز, بورسیت و سایر درد های مزمن را افزایش می دهد.

همچنین استفاده از این روش باعث نرم شدن پوست های ترک خورده, خشک و خشن شده و برای بهبود اختلالات پوستی نظیر اگزما مفید بوده و یکی از روش های "گرمای عمیق درمانی" است. روغن پارافین مایع توان مناسبی در جذب و نگهداری حرارت دارد. برای افزایش نرمی پوست, پارافین درمانی موجب افزایش گردش خون, باز شدن منافذ و جذب رطوبت از لایه های زیرین پوست می شود.

 

این مطالب را هم مطالعه فرمایید:

ارسال نظر

ساناز : سوال
31 5
سلام/این پارافین از چه نوعه،شمع سازی؟داخل پارافین چی بریزیم؟قبل از پارافین درمانی باید پوست را چرب کرد؟
مدیریت : پاسخ
42 8
از نوع پارافین بهداشتی است
مرضیه : سوال
54 14
سلام ببخشید میشه بگید قیمت دستگاهش چنده؟ تو خونه میشه انجام داد؟از کجا باید تهیه کنیم؟لوازم آرایشی ها یا داروخانه؟ ممنون میشم ب همه سوالاتم ج بدین
شقایق : سوال
21 0
سلام قبل از گزاشتن بدن در پارافین از روغن خاصی استفاده میکنیم؟اسم اون روغن رو میشه بگید؟
مدیریت : پاسخ
17 1
سلام. احتمالا روغن زیتون
فرشته : پارافين تراپى
2 0
ببخشيد ميشه لطف كنيد پارافين تراپى صورت توضيح بدين...ممنون
مدیریت : پاسخ
7 3
یک مطلب و پست آموزشی برای این درخواست شما در سایت قرار خواهیم داد
آسوده واضح : سلام ببخشیدمن سی دی کامل پارافین تراپی ...
0 0
بسیارعالیه فقط اگرسی دیش ارسال شه کامله
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر