کربنات کلسیم مش 3500

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 18 فروردین 1399 در ساعت 18 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کربنات کلسیم مش 3500

کربنات کلسیم مش 3500 که از سنگ آهک معدنی و یا انواع رسوبی آن تولید می گردد ، دارای دانه بندی بسیار ریز است که موارد مصرف صنعتی فراوانی دارد. این محصول در دسته کربنات کلسیم میکرونیزه دسته بندی می شود که برای تولید آن نیاز به دستگاه های خاصی است. پودر کربنات کلسیم مش 3500 یک پر کننده بسیار با اهمیت در صنایع تولید رنگ و رزین ، لاستیک ، پلاستیک ، پلیمر ها و غیره می باشد.

کربنات کلسیم 3500 را بنا به مصرف صنایع مختلف می توان به شکل ساده یا پوشش دار تولید نمود. برای مثال در صنایع لاستیک و کاغذ سازی ، کربنات کلسیم ساده استفاده می شود در حالی که برای مصرف در بخش تولید پلاستیک و پلیمر ها ، باید با استفاده از اسید های معدنی مثل استئاریک اسید ، کربنات کلسیم کوتد تولید شود.

 

تولید کربنات کلسیم 3500

برای تولید کربنات کلسیم مش 3500 تجهیزات خاص و زمان زیادی نیاز است. اصولا تولید پودر سنگ از سنگ کربنات کلسیم با استفاده از دستگاه سنگ شکن و سرند انجام می شود. اما به دلیل دانه بندی بسیار ریز کربنات کلسیم 3500 ، باید از دستگاه های آسیاب پر قدرتی استفاده شود. همچنین میزان تولید آن نسبت به دانه بندی های درشت هم کاهش یافته و زمان تولید افزایش می یابد.

کربنات کلسیم چه به صورت معدنی GCC و چه شکل شیمیایی آن یعنی کربنات کلسیم رسوبی PCC ، ماده ای بسیار پر مصرف است که به شکل مستقیم و یا مشتقات آن در بسیاری از صنایع تولیدی ، خدماتی ، درمانی ، آرایشی و خوراکی بکار می رود. بیشترین مصرف آن به عنوان فیلر است زیرا دارای بافت مناسب و قیمت بسیار ارزانی می باشد. بیشترین میزان مصرف آن در تولید پلیمر های مختلف مانند پلاستیک و پی وی سی ها است. در تولید این محصولات ، نیاز به دانه بندی های بسیار ریز کلسیم کربنات مانند کربنات کلسیم 2500 و کربنات کلسیم مش 3500 است.

کلسیم کربنات 3500 دارای فرمول شیمیایی CaCO3 است و خلوص آن با توجه به مواد اولیه می تواند متفاوت باشد. همچنین از نظر سایز ، اندازه ذرات آن حدودا 2 میکرون است که سایز بسیار کوچکی محسوب می شود.

فروش کربنات کلسیم مش 3500

کارخانه تولید کربنات کلسیم پارس شیمی تولید کننده انواع محصولات تولید شده از سنگ کربناته خام و فراوری شده ، کلوخه ، پودری و میکرونیزه جهت استفاده در کلیه صنایع وابسته است. به اطلاع مصرف کنندگان گرامی می رساند برای خرید کربنات کلسیم مش 3500 و یا آگاهی از قیمت این محصول با ما تماس بر قرار نمایید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email: