وب سایت مسیر جاری » سولفاتکود سولفات

کود سولفات

کود سولفات

پارس شیمی | تولید کننده انواع کود سولفات و ریز مغذی های کشاورزی به منظور استفاده در زمین های زراعی بخصوص خاک های شور و آهکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

کود سولفات, فروش کود سولفات, کود سولفات آهن, کود سولفات آهن 2, کود سولفات مس, کود سولفات پتاسیم, کود سولفات آمونیوم, کود سولفات روی, قیمت کود سولفات, قیمت کود سولفات آهن

انواع کود سولفات : سولفات آهن | سولفات روی | سولفات مس | سولفات منیزیم | سولفات پتاسیم | سولفات منگنز | سولفات آمونیوم

کود سولفات همان گونه که از نام آن پیداست ماده ای شیمیایی و فراوری شده متشکل از سولفات یا گوگرد و یک یا چند عنصر فلزی است. گیاهان برای رشد و نمو و محصول دهی نیازمندان عناصر فلزی معدنی مانند آهن, مس, روی و ... می باشند. وجود سولفات نیز سبب کاهش pH خاک شده و شوری و آهکی بودن زمین را کاهش می دهد در نتیجه جذب این مواد معدنی توسط گیاهان تسهیل می شود.

 

فروش کود سولفات

کود سولفات آهن : این کود شیمیایی به فروس سولفات شهرت داشته و فرمول آن به صورت Fe2SO4 است. فقر آهن موجب اخلال در فرایند فتوسنتز گیاه می شود و برگ های پیر به صورت زرد و ضعیف تبدیل می شود.

کود سولفات مس : یکی از مصارف عمده این محصول به عنوان ماده ضد قارچ و ضد باکتری می باشد و همچنین مس موجود در آن رنگ برگ ها را برای ساخت کلروفیل تامین می نماید.

کود سولفات پتاسیم : کود شیمیایی سولفات پتاسیم که به کود سولوپتاس نیز شهرت دارد به علت اینکه حاوی پتاس می باشد در افزایش تولید, بهبود مقاومت گیاهان در مقابل تنش های محیطی همچون بارش کم, سرما, شوری و آهکی بودن خاک و همچنین کاهش بیماری ها و آفات موجب افزایش کیفیت محصولات و میوه ها و امکان انبار نمودن طولانی تر می شود.

کود سولفات آمونیوم : در ترکیب خود دارای 21 درصد ازت و 24 درصد گوگرد بوده و از نظر فیزیکی به صورت پودر یا کریستال سفید رنگ است. کاربرد آن بران تامین ازت (نیتروژن) خاک می باشد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر