پارافین تراپی ناخن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 3 شهریور 1396 در ساعت 15 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارافین تراپی ناخن

پارافین تراپی سبب نرمی پوست اطراف ناخن و نیز ایجاد شفافیت و براقیت ناخن های دست و پا می شود. امروزه از کاربرد پارافین تراپی برای مانیکور و پدیکور به منظور بهبود شرایط ناخن های دست و پا و نیز جهت کاهش درد های ناشی از جراحات ورزشی ، توروما های فیزیکی ، رماتیسم ، اگزما ، التهابات ، پسوریازیس و سفتی یا درد مفاصل استفاده می شود. پارافین تراپی یا پارافین درمانی دارای تاثیر نرم کنندگی و جوان سازی برای پوست است. زمانی که پارافین ذوب شده و به دمای 47 تا 64 درجه سانتی گراد برسد ، برای اعمال به پوست ، بدون ایجاد درد و یا سوختگی مناسب است. پارافین مورد استفاده در پارافین تراپی باید بی بو ، شفاف و کاملا بهداشتی باشد.

پارافین تراپی, پارافین تراپی ناخن, پارافین درمانی, پارافین درمانی ناخن, پارافین تراپی برای ناخن, پارافین, 

روش انجام پارافین تراپی ناخن

انجام پارافین تراپی ناخن با استفاده از پارافین گرم و مذاب انجام می شود. برای این کار باید ناخن های دست و یا پا را چندین بار درون پارافین گرم فرو برید تا لایه ضخیمی از روغن پارافین روی ناخن ها ایجاد شود. و یا می توان با استفاده قلمو ، بار ها پارافین را بر روی ناخن ها مالید. پارافین کم کم سفت شده و موجب نرمی پوست می شود. گرمای آن هم منافذ پوستی را باز می کند. برای حفظ گرمای آن بهتر از انگشتان را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و حدو 15 تا 30 دقیقه منتظر بمانید.

 پارافین به پوست نمی چسبد پس به راحتی می توان آن را جدا کرد. زمانی که پارافین را جدا می کنید ، به همراه خود ، سلول های مرده پوست را نیز جدا می کند و حس نرمی پوست ایجاد می شود. پس از پارافین تراپی ، به آرامی پوست اطراف ناخن ها را با استفاده از کرم نرم کننده ماساژ دهید.

پارافین تراپی, پارافین تراپی ناخن, پارافین درمانی, پارافین درمانی ناخن, پارافین تراپی برای ناخن, پارافین, 

مزایای پارافین تراپی

هر دو فاکتور موجود در پارافین درمانی یعنی حرارت و روغن برای پوست های خشک و خشن و آسیب دیده دست و پا مفید بوده و با ایجاد یک لایه گرم و ضد آب سبب حفظ چربی طبیعی پوست می شود. پارافین تراپی همچنین حرارت مناسبی را به مفاصل اعمال کرده و برای کاهش دردهای مفصلی ناشی از رماتیسم و آرتیریت مفید است. حرارت پارافین سبب افزایش جریان خون در مناطق پارافین تراپی شده می شود و در نتیجه سبب کاهش التهاب و ورم و آرام شدن عضلات و مفاصل می گردد. پارافین تراپی برای مصدومیت های ورزشی نیز مفید بوده و با افزایش جریان خون ، التهابات را کاهش می دهد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email: