اصلاح صورت با پارافین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 30 تير 1396 در ساعت 13 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اصلاح صورت با پارافین

 پارافین وکس یک ماده روغنی مفید است که کاربرد های زیادی در زیبایی پوست ، درمان دردهای مفصلی و عضلانی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. یکی از کاربرد های خاص پارافین در اصلاح صورت است که همانند موم عملکرده و دارای مزایای مخصوص به خود می باشد. در این مقاله به آموزش اصلاح صورت با پارافین می پردازیم.

برای این منظور باید مقداری پارافین را در ستگاه خاصی که دستگاه پارافین تراپی نام دارد ذوب کنید تا به دمای مناسب برسد به طوری که موجب سوختن پوست نشود. با استفاده از یک چوب بستنی پارافین را به صورت یک لایه بر روی پوست بکشید و منتظر بمانید تا خشک شود. در این حالت پارافین خشک شده موهای صورت را در بر می گیرد. سپس به صورت آن را به سرعت بر خلاف جهت رویش موها بکشید تا مانند موم ، مو ها را از روی صورت بردارد. استفاده از این روش اصلاح ، ویژگی های مفیدی دارد که مربوط به پارافین می شود. اولا که این روش درد کمتری نسبت به بند اندازی دارد (البته کنده شدن موها کاملا بی درد هم نیست). ثانیا پارافین سبب خونرسانی و نرم شدن پوست می شود. شفافیت پوست و پاک سازی منافذ هم از دیگر جنبه های زیبایی این روش است.

البته باید دقت داشت که روش های کششی برای برای اصلاح مو همانند این روش یا استفاده از وکس برای اپیلاسیون ، ممکن است سبب کشیدگی و شل شدن پوست به خصوص در سنین بالا شود. بهتر است پس از هر گونه مصرف پارافین برای پوست که می تواند شامل پارافین تراپی یا اصلاح صورت باشد ، از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید تا علاوه بر نرم شدن پوست ، از جوش زدن هم جلوگیری شود.

همچنین برای مطالعه تاثیر مثبت پارافین تراپی برای شادابی و جوان سازی پوست نیز می توانید از بخش مربوط به پارافین تراپی که حاوی آموزش این روش به همراه فیلم آموزشی است دیدن نمایید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email: