کاربرد وازلین در زیبایی پوست و دندان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربرد وازلین در زیبایی پوست و دندان

وازلین به عنوان یک روغن مفید برای رفع خشکی لب کاربرد دارد. در صورتی که بر اثر عوامل محیطی و سیستمی نظیر سرما ، بیماری ، مشکلات تغذیه و ... دچار خشکی ، پوسته پوسته شدن یا شکاف لب شدید ، از وازلین استفاده نمایید.

وازلین را جایگزین کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده و نرم کننده کنید. از وازلین می توان برای درمان خشکی پوست مخصوصا در بخش های آرنج ، زانو ، پاشنه پا و ... استفاده نموده و به تدریج پوست این مناطق را نرم و روشن کرد.

وازلین را به جای خمیر ریش تراش استفاده نمایید. چنانچه برای اصلاح صورت از وازلین استفاده کنید ، علاوه برای اصلاحی راحت ، از صدمه خوردن به جوش های موجود یا ایجاد جوش های جدید به دلیل حساسیت یا فشار جلوگیری می شود.

 وازلین نقش پاک کننده مواد آرایشی مخصوصا مواد مقاوم به آب را از سطح پوست ایفا می کند. برای این منظور می توان وازلین را با استفاده از یک پد و یا پنبه به سطح پوست صورت مالید. همچنین پیش از رنگ کردن موی سر ، قسمت هایی از پوست که نمی خواهید آلوده به رنگ شود را با وازلین پوشش دهید تا رنگی نشده و به راحتی پاک شود.

وازلین را جایگزین کرم های لایه بردار و اسکراب ها کنید. در صورتی که مقداری نمک به وازلین اضافه گردد ، به خوبی سلول های مرده را از سطح پوست برداشته و لایه برداری مناسبی انجام می شود.

یکی دیگر از کاربرد های مفید وازلین برای سفید کردن دندان ها است.  برای اینکه دندان های سفید و درخشانی داشته باشید وازلین را بر روی دندان ها مالش دهید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email: