وازلین برای مو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 14 مرداد 1396 در ساعت 12 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مزایای مصرف وازلین برای مو

 بعضی از افراد به صورت طبیعی دارای موی سالمی هستند که به صورت سالم و بلندی رشد می کند. ولی موی بسیاری از مردم که دارای مشکلاتی است سبب می شود به کندی رشد کرده و یا آسیب دیده باشد. یکی از بهترین روش ها برای کمک به مو و افزایش سطح سلامت آن استفاده از وازلین است. وازلین موجب حفظ رطوبت و تازگی مو ها شده و رشد آن را بهبود می بخشد. وازلین دارای تاثیرات مثبت بسیاری از محصولات آرایشی و دارویی پوست و مو موجود در بازار بوده ولی این ویژگی را همراه با قیمت بسیار پایین تری دارد.

 وازلین برای مو

روش مصرف وازلین برای مو

مو های خشک و شکننده بیشتر در معرض آسیب های مختلف نظیر موخوره هستند که سبب می شود رشد آن ها سخت تر و طولانی تر شود. مرطوب نگه داشتن موها توسط وازلین به خصوص در بخش های انتهایی مو سبب می شود تا از موخوره که یکی از مهم ترین آسیب های موی سر است جلوگیری شده و علاوه بر حفظ سلامت مو ها ، سرعت رشد آن ها نیز افزایش یابد. روش مصرف وازلین به این شکل است که قسمت های انتهایی مو ها را به مقدار اندکی از این ماده آعشته نمایید تا رطوبت مو های برای افزایش سطح سلامت و رشد سریع آن تامین شود. ممکن است بوسیله ماساژ دادن مقدار اندکی وازلین به پوست کف سر ، رشد مو ها بیشتر تحریک شود. این عمل برای کم پشتی مو ها مفید است. البته توصیه می شود فقط افرادی که پوست و موی خشکی دارند این کار را انجام دهند.

وازلین برای مو 

برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است که موی سر را پیش از خواب شبانه به وازلین آغشته نمایید تا وازلین به عمق موها نفوذ کند. برای جلوگیری از چرب شدن بالش ، مو های خود را بوسیله یک کلاه یا کیسه پلاستیک بپوشانید. دقت نمایید که این کار را بیش از یک بار در هفته انجام ندهید. 

به دلیل اینکه وازلین سبب چربی مو شده و ظاهر نامطلوبی به آن می دهد ، باید بوسیله شامپو به خوبی شسته شود. چنانچه وازلین به خوبی با شامپو پاک نشد ، می توان از ترکیب یک قاشق چای خوری جوش شیرین با شامپو ، وازلین را به طور کامل پاک کرد.

 وازلین برای مو

البته وازلین به خاطر مزایایی که برای پوست و مو دارد ، کاربردهایی فراتر از مطلب ذکر شده در زمینه زیبایی نیز دارد. برای مثال وازلین برای رشد مژه ها هم مصرف می شود که در نتیجه سبب ضخیم تر و بلندتر شدن مژه ها خواهد شد. در نظر داشته باشید برای تاثیر گذاری بهتر و بیشتر ، وازلین را در طول شب و به صورت منظم استفاده نمایید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email: