معدن فسفات اسفوردی یزد

معدن فسفات اسفوردی یزد

تامین و فروش خاک فسفات از معدن فسفات اسفوردی یزد

خاک فسفات یک ماده معدنی بسیار پر کاربرد و پر مصرف در صنایع مختلف و متفاوت شیمیایی و کشاورزی به شمار رفته و استفاده از آن برای تولید بسیار از مواد مورد نیاز بشر, لازم و ضروری است.

معدن فسفات اسفوردی یزد 

معدن فسفات اسفوردی یزد

خاک فسفات چیست

خاک فسفاته عنصری کم یاب و نادر است و درصد بسیار اندکی از پوسته زمین را تشکیل می دهد. به همین جهت معدن خاک فسفات در جهان بسیار کم می باشد و حجم تولید سالیانه آن از میزان موارد مصرف است. همین موضوع سبب شده است که میزان تقاضا از تولید پیشی گرفته و امکان تامین خاک فسفاته به مقدار کافی وجود نداشته باشد.

معدن فسفات در کشور های روسیه, کانادا, چین و آمریکا وجود دارد. در کشور ما هم تعداد معدن فسفات وجود داشته که بیشتر آن ها برای استخراج و استفاده در صنایع مختلف و متفاوت شیمیایی و کشاورزی مناسب نیستند زیرا مهم ترین عامل در بکار گیری خاک فسفاته, خلوص فسفات و میزان ناخالصی های آن می باشد.

 

خلوص خاک فسفات

خاک فسفات پارس شیمی با دارا بودن فسفات 35 تا 40 درصد از خلوص بالا و مناسبی برای استفاده در صنایع مختلف نظیر تولید کود های فسفره و اسید فسفریک بر خوردار بوده و علاوه بر آن به علت اینکه کوبش شده است و به صورت پودر در آمده برای استفاده خیلی مقرون به صرفه می باشد زیرا علاوه بر اینکه حمل آن راحت تر می شود, از طرفی نیاز به کوبش نداشته و هزینه های اضافی را منوجه مصرف کنندگان محترم نمی نماید.

بار گیری و حمل خاک فسفاته پودری 37 درصد نیز در کامیون ها و تریلی های کمپرسی صورت گرفته و انکان ارسال به کلیه نقاط کشور وجود دارد.

 

خاک فسفات صادراتی

همچنین قیمت فروش خاک فسفات صادراتی با هزینه انجام امور گمرکی نیز کاملا مناسب ارائه می گردد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر