سایت فسفات اسفوردی

سایت فسفات اسفوردی

فروش خاک فسفات از سایت فسفات اسفوردی یزد

سایت فسفات اسفوردی 

خاک فسفات Phosphate نوعی خاک معدنی می باشد که بخشی از ترکیب پوسته زمین را تشکیل داده و نقش بسیار مهمی در صنایع تولیدی دارد. امروزه استفاده از خاک فسفات به دلیل مصارف فراوان آن در صنایع شیمیایی و کشاورزی بسیار گسترش یافته و در خواست ها برای استفاده از این عنصر زیاد شده اما مشکل که در به کار گیری فسفات وجود دارد, کم یاب بودن آن است. تعداد اندکی معدن فسفات در سراسر جهام یافت می شود که قادر به تامین نیاز تمام صنایع نیستند.

 

 

خاک فسفات چیست

خاک فسفاته ماده اولیه و اصلی و ضروری برای تولید انواع کود شیمیایی فسفات است مانند سوپر فسفات ساده و تریپل و دی آمونیوم فسفات است. این ماده منبع اصلی تامین فسفر مورد نیاز گیاهان و درختان می باشد. خاک زمین های کشاورزی ایران اغلب با مشکل کمبود فسفات مواجه هستند که این مطلب موجب ایجاد مشکلات  زیادی برای کشاورزان می گردد. کمبود فسفات سبب ایجاد مشکل در عمل فتوسنتز و جذب انرژی خورشید توسط برگ ها و ساقه های باریک گیاه می شود و یکی از دلایل ایجاد زردی سوختگی بر روی برگ های گیاهان است. این امر سبب کاهش میوه دهی گیاهان شده و ضرر های مالی زیادی را به زارعان وارد می کند.

فسفات همچنین در صنایع شیمیایی نیز کاربرد دارد و ماده اولیه تولید مواد فسفر دار می باشد. تولید اسید فسفریک که یک اسید بسیار پر کاربرد در صنایع است نیز بدون وجود خاک فسفاته امکان پذیر نیست.

همچنین در تولید سایر مواد شیمیایی فسفاته نیز وجود و به کاربرد خاک فسفات به صورت مستقیم یا غیر مستفیم لازم و ضروری است.

 

خاک فسفات

خاک فسفات پارس شیمی مناسب برای استفاده در صنایع مختلف و نیز کشاورزی می باشد. زیرا داری خلوص بالا و کیفیت درجه یک است.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر