دولومیت های ایران

دولومیت های ایران

گروه تولیدی و صنعتی پارس شیمی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع دولومیت های ایران همچون آهک دولومیتی و کلسیتی و کانی های کربناته آمادگی تامین نیاز صنایع کوچک و بزرگ مصرف کننده این ماده با خلوص و کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارد.

 دولومیت های ایران

دولومیت ها در طبیعت به 4 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که این تقسیم بندی با توجه به میزان ناخالصی های موجود در آن صورت می گیرد. سنگ آهک, سنگ آهک دولومیتی, دولومیت کلسیتی و دولومیت با خلوص بالا انواع مختلف تقسیم بندی آن هستند که با توجه به خلوص آن که بین ده تا نود درصد است نام گذاری می شوند. گروه تولیدی و صنعتی پارس شیمی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع دولومیت های ایران همچون آهک دولومیتی و کلسیتی و کانی های کربناته آمادگی تامین نیاز صنایع کوچک و بزرگ مصرف کننده آن ماده با خلوص و کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارد.

 

کلمات مرتبط : فروش دولومیت - تولید دولومیت - قیمت دولومیت - دولومیت چیست - دولومیت دانه شکری - دولومیت کلسینه چیست - تولید کننده دولومیت - کاربرد دولومیت - خرید دولومیت - دولومیت لامرد - دولومیتی شدن - Dolomite - تولید کنندگان دولومیت

به منظور خرید دولومیت در دانه بندی های مختلف با واحد بازرگانی گروه صنعتی پارس شیمی به شماره تلفن 02133324980 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر