سود پرک شیراز

سود پرک شیراز

پارس شیمی | تولید و فروش سود پرک شیراز و دیگر شهر های استان فارس با کیفیت بسیار مناسب و خلوص 98 درصد و قیمت مناسب

سود پرک شیراز 

فرمول شیمیایی سود پرک : NaOH

حالت شیمیایی : نمک قلیایی

نام های علمی : سدیم هیدروکساید, هیدروکسید سدیم, سدیم هیدروکسید

حالت های فیزیکی : مایع و جامد

نام های حالت مایع : سود سوز آور مایع, سود مایع 50 درصد, سود مایع کاستیک, کاستیک سودا مایع, سود سوزآور مایع, سود کاستیک مایع, سود مایع سوز آور, هیدروکسید سدیم مایع

نام های حالت جامد : سود سوز آور جامد, سود پرک 98 درصد, سود جامد کاستیک, کاستیک سودا جامد, سود سوزآور جامد, سود کاستیک جامد, سود جامد سوزآور, هیدروکسید سدیم جامد, سود جامد پرک, سود جامد گرانول, سود گرانول کاستیک

 

سود پرک شیراز

سود پرک Caustic Soda و سود سوزاور مایع ماده ای شیمیایی می باشد که یک نمک قلیایی بوده و ماده ای بسیار مهم می باشد. دلیل اهمیت این ماده این است که سود کاستیک بهترین ماده چربی بر می باشد و سالانه چندین میلیون لیتر کاستیک سودا در جهان تولید می شود و به مصرف می رسد.

فروش سود پرک صادراتی در کیسه های 25 کیلویی 2 لایه غیر قابل نفوذ بسته بندی شده و بر روی پالت قرار می گیرد. سود مایع صادراتی در بشکه های 220 لیتری بسته بندی و پالت شده و هر دو امکان انجام امور گمرکی و تحویل در فوب هر یک از بندر های کشور را دارد. 

سود سوزآور جامد سفید رنگ می باشد و به صورت پرک, پودری یا گرانوله تولید می شود و سود مایع کاستیک نیز مایعی بی رنگ و بی بو می باشد. کاستیک سودا قابلیت زیادی در جذب آب و دی اکسید کربن محیط دارد که این اتفاق می تواند موجب کاهش خلوص آن شود. بنا براین باید در بسته بندی های ایزوله نگه داری شود. 

پارس شیمی | تولید و فروش سود پرک شیراز و دیگر شهر های استان فارس

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 310 کاربر