کربنات کلسیم مش 1500

کربنات کلسیم مش 1500

پارس شیمی | تولید و فروش کلسیم کربنات در دانه بندی های مختلف نظیر کربنات کلسیم مش 1500 و 2500

 کربنات کلسیم مش 1500

کربنات کلسیم مش 1500 Calcium Carbonate ترکیبی ارگانیک و پر مصرف در صنایع گوناگون بوده که در حجم بسیار زیادی در صنایع مختلفی کاربرد داشته و به یک نیاز واجب در دنیای صنعت تبدیل شده است. این ماده بسیار پر مصرف و مفید بوده و دارای فرمول شیمیایی CaCO3 است. کلسیم کربنات اسم های دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به سنگ آهک - گچ - آراگونات و چندین نام دیگر اشاره کرد.

مهم ترین کاربرد CaCO3 یا آهک در ساخت و ساز است. انسان از دوران باستان از آهک یا کلسیم کربنات برای ساخت ساختمان ها و خانه های خود استفاده می نموده است زیرا با کمک آن می توان ملات و دوغاب تولید کرده و برای ساخت و عایق کاری و سفید کاری خانه ها سود برد اما امروزه به جای استفاده مستقیم از آن بیشتر به عنوان ماده اولیه در تولید سیمان و بتن و مصالح مشابه استفاده می شود.

کربنات کلسیم مش 1500 بهترین ماده پر کن مورد استفاده در صنایع تولیدی می باشد. قیمت آهک بسیار ارزان تر از محصولات تولید شده در کارخانجات است و به همین دلیل در صورت استفاده از آن در محصولات تولیدی باعث می شود تا قیمت تمام شده کالا کاهش یابد.

کربنات کلسیم معدنی GCC یا آهک دارای کاربرد های زیادی است اما وجود ناخالصی های معدنی فراوان در آن موجب شده که امکان استفاده در صنایع حساس مانند صنایع دارویی, غذایی و بهداشتی آرایشی نباشد. تصفیه CaCO3 و افزایش خلوص آن سبب می شود که امکان مصرف آن برای هر نوع کاربردی فراهم گردد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر