کاستیک سودا مایع

کاستیک سودا مایع

پارس شیمی | تولید کننده و فروشنده کاستیک سودا مایع یا سود سوز آور مایع یا سود مایع سود کاستیک مایع با کیفیت و قیمت استثنایی برای استفاده تولید کنندگان و کارخانجات داخلی و همچنین تولید سود مایع 50 درصد صادراتی و نیز سود پرک با کیفیت صادراتی با امکان تحویل به صورت فوب FOB بندرعباس و یا تحویل هر یک از بنادر کشور

کاستیک سودا مایع, سود سوزآور, سود مایع, سود کاستیک

شاید بتوان به جرات گفت که امروزه مهم ترین ماده مورد استفاده در صنعت, سود مایع است. کاستیک سودا مایع یا همان محلول سدیم هیدروکسید یک مایع بی رنگ و بی بو و شفاف است که به عنوان ماده اولیه و یا ماده مکمل یا شوینده و یا حتی تنظبم کننده pH در بسیاری از صنایع امروزی مورد استفاده قرار می گیرد.

سود کاستیک مایع Liquid Caustic soda که نام لاتین آن سدیم هیدروکسید یا هیدروکسید سدیم Sodium Hydroxide است دارای ترکیب NaOH می باشد و به زمان های گذشت که روش تولید آن کشف شد به روش های مختلفی تولید و به مصرف می رسد.

 

کاربرد کاستیک سودا مایع

سود سوزآور یک نمک قلیایی بسیار پر کاربرد در مصارف مختلف صنعتی و خانگی است. در حدود 56 درصد کل سود کاستیک تولید شده در صنعت به مصرف می رسد و در حدود 25 درصد در صنایع تولیدی کاغذ استفاده می شود همچنین برای تولید نمک های سدیم و مواد شوینده و صابون ها

استفاده از سود مایع 50 درصد در تولید مواد مختلف برای تنظیم اسیدیته نیز بسیار رواج دارد. در صنایع تولید آلومینیوم هم مصرف می شود. روش حمل و نقل و جابجایی سود سوزاور معمولا یا به صورت حمل در بونکر و تانکر ها است و یا به شکل بسته بندی در بشکه های 220 لیتری می باشد چرا که جابجایی سود کاستیک ارزان و ساده است.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر