کارخانه تولید سدیم هیدروکسید

کارخانه تولید سدیم هیدروکسید

تولید و فروش سود پرک در کارخانه تولید سدیم هیدروکسید با کیفیت بسیار  مناسب و قیمت عالی

کارخانه تولید سدیم هیدروکسید

سود پرک یا سدیم هیدروکسید یک ماده شیمیایی قلیایی و خورنده است که کاربرد ها و مصارف زیادی در کارخانجات و صنایع تولیدی و خدماتی و نیزز بخش غیر صنعتی و غیر تولیدی دارد. سود کاستیک به دلیل شرایط فیزیکی و شیمیایی خاصی که دارد می تواند هر گونه آلودگی, چربی, رسوب و جرمی را از سطوح مختلف بزداید. کاستیک سودا یک ترکیب سدیک بوده و فرمول شیمیایی آن NaOH می باشد.

سود پرک یا سدیم هیدروکسید به راحتی در آب قابل انحلال می باشد و به هر میزانی می توان آن را در آب محلول ساخت. همچنین قابلیت انحلالل پذیری در اتانول و متانول را نیز دارد. محلول سدیم هیدروکسید یا محلول سود سوز آور با غلظت های مختلف قادر به پاک کردن سطوح مختلف از چربی و آبودگی می باشد. همچنین سود سوزآور بهترین ماده لوله بازکن است. کارخانجات مختلف از سود کاستیک مایع و سود پرک و سود کاستیک گرانول برای پاک سازی ماشین آلات و حذف چربی ها و آلودگی ها از خط تولید و محیط کاری خود استفاده فراوانی می کنند. سود مایع کاستیک و سود جامد پرک در صنایع بسیار زیادی کاربرد داشته به طوری که امروزه بدون این ماده بسیار مهم اکثر صنایع با مشکلات جدی رو برو می شوند. سالیانه ده ها میلیون تن سود كاستيك یا  سود پرك در حهان تولید می شود که این دلیلی بر امر است كاستيك سودا پر کاربرد ترین ماده شیمیایی در دنیا است.

فروش سود پرک 99 درصد با کیفیت صادراتی در بسته بندی 25 کیلویی دو لایه و سود سوزآور مایع در بشکخ 220 لیتری آماده عرضه به بازار داخلی و مصارف صادراتی می باشد.

ارسال نظر

Ayar : iraq
0 0
hello how can i buy Lye
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر