پودر سنگ الیگودرز

پودر سنگ الیگودرز

ما در گروه پارس شیمی با در اختیار داشتن امکانات فراوان و دسترسی به معادن مختلف سنگ ، اقدام به تولید و فروش انواع پودر خاک سنگ از جمله پودر سنگ الیگودرز ، پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم و ... می نماییم. چنانچه قصد خرید پودر سنگ آهک ، پودر سنگ مرمریت ، پودر سنگ گرانیت و ... را دارید با کارشناسان بخش بازرگانی پارس شیمی به شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

پودر سنگ الیگودرز, فروش پودر سنگ الیگودرز, قیمت پودر سنگ الیگودرز, کارخانه پودر سنگ الیگودرز, تولید پودر سنگ الیگودرز, تولید کننده پودر سنگ الیگودرز, قیمت فروش پودر سنگ الیگودرز, خرید پودر سنگ الیگودرز,

پودر سنگ الیگودرز

شهرستان الیگودرز استان لرستان دارای معادن سنگ با کیفیت و ارزشمندی است که می توان از آن برای تولید پودر سنگ مناسب جهت مصرف در صنایع مختلف استفاده نمود. پودر سنگ یکی از مواد کاربردی و پر مصرف در بخش های متنوع صنعتی و بخصوص در صنایع ساختمانی است. به این صورت که آن را در ترکیب با سایر مصالح ساختمانی همچون آهک و سیمان برای استفاده در ساخت بخش های مختلف ساختمانی و همچنین راه سازی مصرف می کنند. پودر سنگ همچنین در صنایع رنگ سازی ، ذوب آهن و .. نیز مصرف می گردد. این ماده به دلیل قیمت ارزان و ویژگی های مناسب فیزیکی و شیمیایی به عنوان یک فیلر مناسب به کاربر می رود.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر