پارافین ژله ای

پارافین ژله ای

برای آشنایی با انواع مختلف پارافین تزیینی نظیر پارافین ژله ای و روش های مختلف استفاده از آن به منظور تولید شمع های زینتی با سایت پارس شیمی همراه شده و کلیه اطلاعات لازم را به همراه مجموعه ای از عکس و فیلم دریافت نمایید.

پارافین ژله ای, فروش پارافین ژله ای, خرید پارافین ژله ای, قیمت پارافین ژله ای, پارافین ژله ای چیست, پارافین ژله ای بدون حباب, پارافین ژله ای از کجا بخریم,

پارافین ژله ای یکی از انواع پارافین های زینتی است که از آن به منظور تولید شمع های تزیینی سود برده می شود. این نوع پارافین باید درون لیوان یا قالب شمع ریخته شود زیرا سفت نمی شود و حالت روغنی و لغزنده دارد. روش استفاده از پارافین ژله ای به این صورت است که پارافین را به همراه اسید استئارین درون کاسه ای ریخته و روی حرارت غیر مستقیم به روش بن ماری ذوب نمایید. 

 

آموزش ساخت شمع با استفاده از پارافین ژله ای

مراحل انجام کار:

1-   مقداری پارافین را داخل یک ظرف گود ریخته و با حرارت خیلی کم پارافین را ذوب می نمایید. همچنین فتیله باید داخل پارافین جوشانده شود تا هوای داخل فتیله تخلیه گردد. 

2-   یک طرف فتیله را به یک جسم سنگین مثل مهره گره زده و به وسیله یک قلاب, آن را در مرکز لیوان فیکس کنید.

3-   مقداری سنگ در کف لیوان ریخته تا روی مهره را بپوشاند. در این مرحله می توان داخل لیوان را با عروسک یا وسایل تزیینی دیگر تزیین نمود.

4-   مقدار دیگری از پارافین را روی حرارت خیلی کم ذوب کرده و به آرامی داخل لیوان و بر روی مواد داخل آن ریخته شود. 

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر