نام تجاری سدیم هیدروکسید

نام تجاری سدیم هیدروکسید

پارس شیمی | تولید و فروش سدیم هیدروکسید با کیفیت و قیمت بسیار مناسب برای استفاده در کلیه صنایع وابسته

آشنایی با نام تجاری سدیم هیدروکسید یا سود پرک و کاربرد های مختلف آن و فرمولاسیون و شرایط فیزیکی و شیمیایی آن در سایت پارس شیمی

نام تجاری سدیم هیدروکسید

فروش سدیم هیدروکسید Sodium Hydroxide دارای فرمول شیمیایی NaOHH است که با نام ها و اسامی متعددی در بازار شناخته می شود.

نام تجاری سدیم هیدروکسید عبارتند از سود سوز آور, کاستیک سودا, سود کاستیک و سود پرک می باشد و ماده این بسیار خورنده و واکنش دهندهه است و فروش سدیم هیدروکسید بازار بسیار بزرگی را تشکیل دادهه است. سدیم هیدروکسید اغلب در ترکیب مواد شوینده و پاک کننده یافت می شود ولی اکثرا در کارخانجات تولیدی مانند تولید پارچه, پلاستیک سازی و کاغذ سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نام تجاری سدیم هیدروکسید چیست

سود سوزآور می تواند بسیار خطرناک نیز باشد و صدماتی را به اشیاء وارد سازد. همچنین برای کار با هیدروکسید سدیم باید از وسایل حفاظتی استفاده کرد زیرا ممکن است باعث سوختگی پوست شده و یا صدمات جبران ناپذیری را به چشم وارد سازد. سود سوزاور یک یون نمک قلیایی است زیرا از یون فلز سدیم تولید می شود. کاتیون فلز سدیم جذب آنیون نافلز هیدروکسید می شود. سود پرک یا سود کاستیک جامد سفید رنگ وو دارای نقطه ذوب بالای 604 درجه فارنهایت می باشد. سدیم هیدروکسید وو یا سود کاستیک مایع به راحتی در آب حل می شود و محلول آن شفاف است. فروش سود پرک به منظور کاربرد های زیادی در صنایع مختلف می باشد. کشور آمریکا بزرگ ترین تولید کننده سود مایع در جهان است به طوری که سالانه در حدود 4 میلیون تن NaOH را به تنهایی تولید می نماید.

پارس شیمی عرضه کننده سدیم هیدروکسید با کیفیت صادراتی در کیسه 25 کیلویی و یا جامبو بگ برای صادرات به دیگر ها تحویل فوب FOB بندرعباس و دیگر بنادر کشور و نیز سود مایع 50 درصد صادراتی در بشکه 220 لیتری و پالت شده است.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر