معدن خاک فسفات

معدن خاک فسفات

پارس شیمی | معدن خاک فسفات اختصاصی, تولید و فروش خاک فسفاته با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت و امکان حمل کالا به کلیه نقاط کشور

معدن خاک فسفات, خاک فسفات, معدن خاک فسفات

خاک فسفات چیست

فسفات Phosphate ماده ای معدنی و غیر ارگانیک می باشد که به عنوان ماده اولیه بسیاری صنایع مانند صنایع شیمیایی و کشاورزی و باغ داری مورد استفاده قرار می گیرد. معدن خاک فسفات در تعداد اندکی از کشور های جهان وجود دارد. ولی در کل فسفات ماده ای کم یاب و نادر در پوسته زمین می باشد و این در حالی است که این ماده یک ترکیب بسیار پر مصرف توسط بشر می باشد. در ایران چند معدن خاک فسفات در اطراف یزد وجود دارد که اکثر آن ها از خلوص لازم برای استفاده در تولید مواد اولیه برخوردار نیستند.

 

معدن خاک فسفات

خاک فسفات پارس شیمی دارای استاندارد های لازم برای استفاده تولید کنندگان می باشد. این فسفات دارای خلوص بالا و عالی 35 تا 40 درصد بوده پس از استخراج از معدن فسفات, به واحد کوبش منتقل می گردد تا خاک فسفاته پودری 37 درصد حاصل شود.

 

کاربرد خاک فسفات

خاک فسفاته در تولید کود فسفات دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. اصولا فسفات ماده اولیه و اصلی تولید همه کود های فسفره می باشد. تولید کود های بیوفسفات طلائی, سوپر فسفات ساده و تریپل, مونو و دی آمونیوم فسفات و سایر کود های فسفات وابسته به وجود خاک فسفاته می باشد.

 

خاک فسفات در کشاورزی

از خاک فسفاته می توان به طور مستقیم در خاک کشاورزی و باغات استفاده کرد. این ترکیب مزایای زیادی برای اصلاح خاک کشاورزی دارد. نظیر تامین فسفر مورد گیاهان و درختان و بهبود وضعیت مکانیکی خاک که سبب جذب بهتر آب و انرژی خورشید می گردد. فسفاتPhosphate ماده ای معدنی و غیر ارگانیک می باشد که به عنوان ماده اولیه بسیاری صنایع مانند صنایع شیمیایی و کشاورزی و باغ داری مورد استفاده قرار می گیرد. معدن خاک فسفات در تعداد محدودی از کشور های دنیا وجود دارد.

ارسال نظر

محسن : سوال
0 0
سلام دوست عزیز در متن آمده است که در اطراف یزد معادن خاک فسفات است ولی از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. میتوانم دلیل آن را سوال کنم. شما چه میزان روی معادن خاک فسفات کار کرده اید؟ در ضمن تمایل دارم در این زمینه از همکاری شما استفاده کنم
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر