قیمت فروش فرمالین

قیمت فروش فرمالین

به اطلاع کلیه کارخانجات و مصرف کنندگان محترم در سراسر کشور می رساند چنانچه در نظر دارید تا از آخرین قیمت فروش فرمالین آگاهی یابید با کارشناسان بخش بازرگانی گروه صنعتی پارس شیمی تماس حاصل فرمایید.

قیمت فروش فرمالین 

فروش فرمالین بنام فرمالدهید هم در بازار شناخته می شود یک گاز فرار و سبک با بوی بسیار تند است که از سوختن مواد دیگر حاصل می شود. این ماده قابلیت حل شوندگی در آب را داشته و محلول 37 درصد آن در آب با نام فرمالین شناخته می شود. از این ماده به عنوان یک میکروب کش در بخش های مختلف صنعتی, آزمایشگاهی و پرورش دام و طیور استفاده می شود. همچنین به عنوان ماده اولیه و یا کمکی برای تولید سایر محصولات شیمیایی کاربرد دارد.

 

کلمات مرتبط : قیمت فروش فرمالین - قیمت فرمالین - تولید فرمالین - فرمالین 37 درصد - فرمالین دندانپزشکی - فرمالین در پرورش قارچ - فرمالدهید - نحوه تهیه فرمالین 10 درصد - فرمالین چیست - قرص فرمالین - msds فرمالین - فرمالدئید - Formaldehyde - فروشنده فرمالین - Formalin

به منظور خرید فرمالین 37 درصد در شهر های مختلف کشور با بخش بازرگانی گروه صنعتی پارس شیمی به شماره تلفن 02133324980 تماس حاصل نمایید. 

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر