قیمت سود مایع

قیمت سود مایع

پارس شیمی | اعلام قیمت سود مایع 50 درصد و سود پرک 99 درصد و فروش سود مایع با کیفیت عالی و ارزان تر از قیمت بازار در بسته بندی مناسب

قیمت سود مایع

 جهت دریافت قیمت سود مایع یا همچنین سود جامد پرک یا سود سوز آور جامد روزانه از سایت پارس شیمی دیدن نمایید.

سود سوز آور Caustic Soda که به کاستیک سودا نیز شهرت دارد به دو شکل تولید می شود. سود سوزآور مایع یا سود مایع که نوعی محصول پتروشیمی می باشد و مایعی بدون رنگ و بو است خلوص سود مایع 50 درصد است و فروش سود مایع و جابجایی و حمل و نقل آن به صورت بشکه 220 لیتری و یا با تانکر صورت می گیرد.

سود سوزآور جامد یا سود جامد کاستیک که در حالت عادی ماده ای سفید و بی بو است اما استنشاق بخارات آن می تواند خطرناک باشد و موجب ایجاد سوختگی پوست و ریه ها شود. سود مایع و جامد به اشکال مختلف قابل تولید شده است از جمله سود پرک یا سود کاستیک پرک, سود کاستیک گرانول و هیدروکسید سدیم پودری که برای تولید آن نیاز است تا طی فرایندی سود سوز آور مایع تبخیر شده و خلوص آن افزایش یابد. خلوص سود پرک 98 درصد یا 99 درصد است.

 

تولید و قیمت سود مایع

در گذشته برای تولید سود مایع از واکنش کربنات سدیم و کلسیم هیدروکسید استفاده می شده است که امروزه این روش دیگر کاربرد چندانی ندارد. روش تولید آزمایشگاهی سود محلول به این صورت است که فلز سدیم خالص را در آب قرار داده و با عبور دادن گاز هیدروژن و افزایش گرما, محلول سدیم هیدروکسید تولید می شود که البته این روش نیز برای تولید صنعتی و در حجم زیاد NaOH مناسب نیست زیرا روشی پر هزینه و کند است. فروش سود مایع در مخازن کاملا ایزوله انجام می گیرد تا با رطوبت و گاز کربنیک ترکیب نشود.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر