قیمت سود جامد

قیمت سود جامد

به منظور دریافت روزانه قیمت سود پرک جامد 98 درصد بسته بندی شده در کیسه 25 کیلویی به منظور استفاده در صنایع مختلف, سایت پارس شیمی را به صورت روزانه بررسی نمایید.

 قیمت سود جامد, قیمت سود جامد پرک, قیمت سود جامد گرانول, قیمت سود جامد گرانوله, قیمت سود پرک جامد

بهترین ماده شیمیایی برای رسوب زدایی و چربی بری سطوح مختلف که هم از نظر کیفیت مطلوب بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. سود سوز آور یا کاستیک سودا یا سود کاستیک بهترین ماده چربی بر و شوینده می باشد. سود سوزآور یا سود پرک قوی ترین ماده برای این کار می باشد. سود مایع کاستیک و سود جامد کاستیک یک نمک قلیایی و یک ماده شیمیایی خورنده می باشد که در طیف گسترده ای از صنایع کاربرد دارد.

سود جامد پرک ماده ای سفید رنگ می باشد که به راحتی می تواند با رطوبت و دی اکسید کربن محیط اطراف خود ترکیب شود. سود سوز آور مایع یا سود مایع 50 درصد مایعی بی رنگ و شفاف و بدون بو است که خلوص آن در حدود 50 درصد می باشد. خلوص سود پرک 98 درصد است و در صنایع متنوع و فراوانی کاربرد دارد.

 

کاربرد سود سوز آور

سود پرک جامد و سود مایع کاستیک مهم ترین ماده مورد استفاده در صنایع است. بیشترین میزان و حجم کاستیک سودا تولید در جهان که سالانه به ده ها میلیون تن می رسد در صنایع تولید شوینده ها و کاغذ سازی مصرف می شود. صنایع تولید کاغذ و مقوا وابسته به سود پرك می باشد و این ماده یکی از مواد اولیه مورد استفاده در آن می باشد. چیزی در حدود یک چهارم کل تولید سود کاستیک در این بخش مصرف می شود.  در صنایع تولید شوینده ها و صابون نیز از سود کاستیک استفاده بسیار زیادی می شود. زیرا سدیم هیدروکسید ماده اولیه تولید تمام مواد شوینده و پاک کننده و چربی بر و صابون است و بدون وجود هیدروکسید سدیم امکان تولید آن وجود ندارد.

به منظور دریافت روزانه قیمت سود جامد 98 درصد بسته بندی شده در کیسه 25 کیلویی به منظور استفاده در صنایع مختلف, سایت پارس شیمی را به صورت روزانه بررسی نمایید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر