فسفات اسفوردی بافق

فسفات اسفوردی بافق

فروش خاک فسفات از معدن خاک فسفات یزد با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت با خلوص بالا و به صورت پودر شده و امکان ارسال به کلیه نقاط کشور و همچنین تامین و فروش خاک فسفات صادراتی در بسته بندی جامبو بگ یک تنی و انجام اظهار, پلمپ و امور و تشریفات گمرکی و تحویل در کلیه بنادر کشور

فسفات اسفوردی بافق

فسفات اسفوردی بافق یزد

خاک فسفات چیست

خاک فسفاته ماده اصلی و اولیه تولید بسیاری از کود های شیمیایی کشاورزی و به خصوص کود های فسفره یا کود فسفات می باشد که شامل دی آمونیوم فسفات, بی فسفات طلائی, سوپر فسفات تریپل و ساده و سایر کود ها می شود.

در تولید اسید فسفریک نیز از خاک فسفات استفاده می شود و در حقیقت فسفات ماده اصلی و ضروری تولید اسید فسفریک می باشد. همان گونه که از نام آن پیدا ست.

 

معدن فسفات اسفوردی بافق یزد

خاک فسفات ماده ای کم یاب می باشد زیرا حجم بسیار کمی از پوسته زمین را تشکیل می دهد. اصولا برخی از کشور هایی که دارای وسعت بسیار زیادی می باشند نظیر چین, روسیه, کانادا, آمریکا, مصر و مراکش دارای معدن خاک فسفات هستند.

 

خاک فسفات در ایران و فسفات اسفوردی بافق

در کل خاور میانه فقط اندکی معدن فسفات وجود دارد و در ایران نیز تعداد انگشت شماری معدن خاک فسفات موجود است که در حال تامین فسفات این منطقه می باشند. البته خلوص برخی از این معادن پایین بوده و چندان برای تولید کود و اسید ها مناسب نمی باشد.

اما خاک فسفاته پارس شیمی دارای خلوص حدود 35 تا 40 درصد بوده و کاملا مناسب برای تولید تمام محصولات فسفاته می باشد. از طرفی به دلیل اینکه کاملا پودر شده است, نیازی به کوبش مجدد ندارد.

فروش خاک فسفاته از معدن خاک فسفات یزد با یهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت با خلوص بالا و به صورت پودر شده و انکان ارسال به کلیه نقاط کشور و همچنین تامین و فروش خاک فسفات صادراتی در بسته بندی جامبو بگ یک تنی و انجام اظهار, پلمپ و امور و تشریفات گمرکی و تحویل در کلیه بنادر کشور

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر