فروش کود مرغی

فروش کود مرغی

پارس شیمی | تولید و فروش کود مرغی گوشتی و تخم گذار با رطوبت اندک و مناسب برای استفاده در بخش های کشاورزی و دامپروری کشور

 فروش کود مرغی

کود مرغی در زمره ی کود های حیوانی و کود دامی قرار می گیرد و حاوی مواد معدنی و آلی مورد نیاز برای پرورش و ثمر دهی گیاهان و درختان می باشد.

 

کود مرغی چیست

کود مرغ در حقیقت از فضولات مرغ بدست می آید. کود مرغی به دو دسته کود مرغ قفسی یا مادر یا تخم گذار و کود مرغ گوشتی یا سالنی تقسیم بندی می شود. البته از نظر علمی کود مرغی بدست آمده از هر یک از این دو نوع مرغ هیچ تفاوت خاصی چه از نظر مصرف و چه از نظر مواد مغذی و مواد مفید موجود در آن نداشته و هر دو نوع برای تقویت و افزایش باروری خاک زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروش کود مرغی و انواع آن

کود مرغی از گذشته های بسیار دور مورد توجه کشاورزان بوده است و از آن برای کود دهی و تقویت زمین های کشاورزی خود استفاده می نموده اند. از زمان های قدیم کود مرغ بصورت کود مرغی فله مصرف می شده است که دارای نقص هایی نظیر دارا بودن رطوبت, اسپور علف هرز و پیچک و باکتری می باشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان تولید کود مرغی پلت شده نیز بوجود آمده که نقص ها و مشکلات کود مرغ فله را دارا نمی باشد.

 

قیمت فروش کود مرغی

قیمت فروش کود مرغی در بعضی از فصول سال افزایش می یابد که این امر به دلیل کاهش تعداد مرغ ها در فصول سرد سال و همچنین افزایش تقاضا در برخی فصول می باشد. بنابراین قیمت کود مرغ تحت تاثیر میزان فروش کود مرغی در فصل های متفاوت سال است.

 

فروش کود مرغی و بسته بندی آن

کود مرغی عموما به صورت فله عرضه می شود و توسط کامیون های ساده و کمپرسی تا محل زمین کشاورزی حمل می گردد اما بنا بر درخواست مصرف کننده امکان کیسه کردن کود مرغ در وزن های مختلف وجود دارد تا حمل و انبار کردن این کود کشاورزی سهل تر و آسان تر شود.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر