فروش کلسیم کربنات

فروش کلسیم کربنات

پارس شیمی | تولید و فروش کلسیم کربنات با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

 فروش کلسیم کربنات

کلسیم کربنات Calcium Carbonate ماده ای است معدنی با فرمول شیمیایی CaCO3 که حجم زیادی از پوسته کره زمین را شکل می دهد و تخمین زده می شود چیزی در حدود چهار درصد از کل پوسته زمین از این ماده پوشیده شده است.

معدن کربنات کلسیم در کشور های مختلف جهان وجود دارد. فروش کلسیم کربنات در زمینه تولید مواد پلیمری, چینی جات و کاشی و سرامیک و همچنین تولید برخی دارو ها می باشد.

 

فروش کلسیم کربنات و انواع آن

کربنات کلسیم ماده ای معدنی است اما امروزه این ترکیب به 2 دسته تقسیم بندی می شود. کربنات کلسیم معدنی یا GCC و کربنات کلسیم رسوبی یا PCC که نوع دوم خالص سازی شده است و بنابر این خلوص بالاتری دارد در حدود 99 درصد که تقریبا ماده خالصی بوده و بیشتر در صنایع مواد غذایی, دارو سازی, صنایع آرایشی و بهداشتی مصرف می شود. اما نوع معدنی آن بیشتر در صنایع ساختمان سازی و ساخت و ساز نظیر تولید آهک زنده و آهک هیدراته و آهک شکفته, تولید سیمان و تولید ملات و ساروج مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروش کلسیم کربنات و ویژگی های آن

CaCO3 ماده ای است ارزان قیمت و حجم دهنده که از این جهت به عنوان یک ماده پر کننده استفاده می شود. از آن جا که قیمت کلسیم کربنات پایین تر از مواد اولیه محصولات تولیدی می باشد, بنابراین با اضافه کردن آن در ترکیب محصولات, به دلیل افزایش وزن و حجم ماده حاصله, سود فراوانی عاید تولید کنندگان و کارخانجات تولیدی می شود.

 

فروش کلسیم کربنات و بسته بندی

از آنجا که معمولا کربنات کلسیم به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد, در نتیجه برای حمل آن نیاز است که در بسته بندی های کیسه 25 یا 40 کیلویی و برای کربنات کلسیم صادراتی در کیسه جامبوبگ یک تنی بسته بندی شود.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر