فروش کربنات کلسیم خوراکی

فروش کربنات کلسیم خوراکی

پارس شیمی | تولید و فروش کربنات کلسیم خوراکی با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

 فروش کربنات کلسیم خوراکی

کربنات کلسیم Calcium Carbonate نوعی ماده معدنی بسیار پر کاربرد می باشد که فرمول شیمیایی آن CaCO3 است و تقریبا در حدود 4 درصد از پوسته زمین را تشکیل می دهد. فروش کربنات کلسیم به منظور استفاده در بخش دارویی, غذایی و صنعتی است.

 

فروش کربنات کلسیم خوراکی و مصارف آن

کربنات کلسیم در گذشته بیشتر برای مصارف ساخت و ساز و ساختمانی کاربرد داشته است اما امروزه با وجود ساخت ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته این امکان به وجود آمده است که کلسیم کربنات خالص سازی شده و خلوص آن افزایش یابد.

 

فروش کربنات کلسیم خوراکی و خلوص آن

اصولا موادی که در صنایع غذایی و یا صنایع دارو سازی مورد استفاده قرار می گیرند باید از استاندارد های خاصی برخوردار باشند. امروزه با وجود تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته ما می توانیم کربنات کلسیم خوراکی و دارویی با خلوص 99 درصد و تقریبا خالص را تولید کنیم تا بدون هیچ گونه نگرانی امکان استفاده از کلسیم کربنات در صنایع غذایی به وجود آید.

 

فروش کربنات کلسیم خوراکی و کاربرد ها

بیشترین مصرف کربنات کلسیم در صنایع مختلف به عنوان یک عامل پر کننده و حجم دهنده می باشد. از آنجا که قیمت CaCO3 ارزان تر از مواد تولیدی می باشد, در نتیجه وقتی کارخانه ها از کلسیم کربنات در مواد تولیدی خود استفاده می نمایند, به دلیل افزایش وزن و افزایش حجم محصول, صرفه اقتصادی بیشتری را عاید خود می نمایند.

 

فروش کربنات کلسیم خوراکی و بسته بندی

موادی که دارای خلوص بالایی هستند, اصولا باید بسته بندی خاصی داشته باشند تا هیچ گونه نا خالصی در آن راه نداشته باشد. کربنات کلسیم خوراکی و بهداشتی نیز باید در بسته بندی چند لایه پک شود.

ارسال نظر

محمدی : خرید کربنات کلسیم
0 1
خرید کربنات کلسیم
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر