فروش کربنات سدیم

فروش کربنات سدیم

گروه صنعتی پارس شیمی آمادگی تامین و فروش کربنات سدیم سبک و سنگین را به منظور استفاده در بخش های مختلف صنعتی کشور و همچنین فروش کربنات سدیم صادراتی به دیگر کشور های جهان را دارد.

فروش کربنات سدیم, فروش کربنات سدیم شیراز, فروش کربنات سدیم مراغه, فروش کربنات سدیم سمنان, فروش کربنات سدیم چینی, فروش کربنات سدیم سبک, فروش کربنات سدیم سنگین,

کربنات سدیم یا سودا اش ماده ای پر کاربرد در بخش های مختلف صنعتی است که استفاده از آن در طیف وسیعی از صنایع از تولید فلزات گرفته تا تولید مواد غذایی گسترش یافته است. فروش کربنات سدیم به منظور استفاده در تولید شیشه بسیار زیاد است. در حقیقت چیزی در حدود نیمی از کل تولید کربنات سدیم به منظور استفاده در شیشه سازی مصرف می شود. همچنین سودااش قابلیت نرم کنندگی آب های حاوی کلسیم و منیزیم را دارد به همین دلیل در تولید مواد شوینده و صابون ها استفاده می شود تا با حذف سختی آب موجب کف نمودن شود.

 

فروش کربنات سدیم سبک و سنگین

سدیم کربنات به دو صورت سبک و سنگین تولید شده و در بازار کشور انواع مختلف آن عبارتند از کربنات سدیم شیراز و کربنات سدیم مراغه و کربنات سدیم سمنان و کربنات سدیم چینی. گروه صنعتی پارس شیمی آماده فروش کربنات سدیم سبک و سنگین شیراز و مراغه و سمنان به صورت حواله و یا تحویل در محل با قیمت ارزان و شرایط مناسب می باشد.

ارسال نظر

شرکت خدمات کشتی ... : کربنات سدیم ( سفارش روسیه )
2 0
با سلام بعرض میرساند از روسیه شرکای ما درخواست خرید کربنات سدیم هر ماه تا 5 هزار تن کرده است . لذا خواهشمندیم شرایط فروش و عقد قرارداد تان را برایمان ارسال بکنید تا به روسیه اطلاع داده و در صورت موافقت جهت عقد قرارداد با شما اقدام بکنیم . منتظر جواب شما میباشیم . با احترام - مترجم زبان روسی : ایاز پیلتن
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر