فروش سولفات مس

فروش سولفات مس

پارس شیمی  با تولید و فروش سولفات مس 2 ظرفیتی 24 درصد با کیفیت و درجه یک و قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی 25 کیلوگرمی برای سال های متمادی است که نیاز کشاورزان و صنعت گران را به این ماده شیمیایی بر طرف ساخته است.

فروش سولفات مس, فروش سولفات مس تهران, فروش سولفات مس در اصفهان, فروش سولفات مس 5 آبه, خرید و فروش سولفات مس, مراکز فروش سولفات مس, قیمت فروش سولفات مس,

فروش سولفات مس به منظور استفاده در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی و درمانی است. این ترکیب شیمیایی دارای آبپوش های مختلفی است که عبارتند از سه آبه, پنج آبه و هفت آبه اما رایج ترین و پر کاربرد ترین نوع آن به صورت سولفات مس 5 آبه 2 ظرفیتی 24 درصد می باشد که دارای رنگ آبی شفافی بوده و به صورت کریستالی تشکیل می گردد.

بسته بندی سولفات مس به صورت کیسه های 25 کیلوگرمی است و برای استفاده در کشاورزی و سایر صنایع باید دارای استاندارد های خاصی باشد از جمله اینکه میزان فلزات سنگین موجود در آن باید کمتر از 50 پی پی ام بوده و نیز در پروسه تولید آن نباید از اسید نیتریک استفاده گردد و در نتیجه فاقد نیترات باشد. همچنین رنگ آن باید شفاف بوده و کاملا آبی باشد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر