فروش سولفات آلومینیوم

فروش سولفات آلومینیوم

پارس شیمی به عنوان بزرگ ترین تولید کننده آلوم آمادگی فروش سولفات آلومینیوم 17 درصد با کیفیت صادراتی به صورت پودری و در بسته بندی استاندارد را به منظور مصرف در صنایع داخلی و یا امور صادراتی دارد.

فروش سولفات آلومینیوم, خرید و فروش سولفات آلومینیوم, قیمت فروش سولفات آلومینیوم, فروش سولفات آلومینیوم 17 درصد, فروش سولفات آلومینیوم 14, فروش سولفات آلومینیوم 17,

فروش سولفات آلومینیوم به منظور استفاده در صنایع متفاوتی صورت می گیرد. سولفات آلومینیوم را با نام هایی همچون زاج, آلوم, آلوم کاغذسازی, زاج آلومینیوم می شناسند. در صنایع شیمیایی از آلوم برای تولید نمک های آلومینیمی و یا تنظیم pH استفاده می شود. سولفات آلومینیوم دارای خاصیت اسیدی می باشد اما اسید ضعیفی است. به لحاظ ظاهری هم دارای حالت جامد پودری بوده و سفید رنگ می باشد. بیشترین فروش سولفات آلومینیوم در صنایع تولید کاغذ و مقوا و کارتن بوده به طوری که نیمی از آلوم تولید شده در این بخش مصرف می گردد. همچنین صنایع تصفیه آب و فاضلاب نیز از جمله مهم ترین مصرف کنندگان سولفات آلومینیوم به شمار می آید زیرا این ماده دارای خاصیت انعقادی بوده و توانایی حذف ناخالصی های مختلف آب را دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر