فروش سود کاستيک پرک

فروش سود کاستيک پرک

پارس شیمی | تولید و فروش سود کاستیک مایع و سود پرک با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

فروش سود کاستيک پرک 

تامین یک ماده شوینده و پاک کننده قوی و ارزان همیشه یکی از دقدقه های مهم صنایع مختلف بوده است زیرا انجام عملیات مختلف در پروسه تولید در کارخانجات سبب ایجاد آلودگی هایی اعم از چربی, رسوب و جرم می شود که در صورت عدم رفع آن, موجب آسیب دیدن دستگاه ها شده و به جریان تولید در کارخانه صدمه وارد می کند.

سود سوزآور یا سود کاستیک یا کاستیک سودا Caustic Soda قوی ترین ماده شوینده و پاک کننده شیمیایی می باشد که می توان آن را پر مصرف ترین ماده شیمیایی تولید در جهان نامید. در هر سال ده ها میلیون تن سود کاستیک مایع و سود پرک در دنیا تولید شده و به مصرف صنعتی و خانگی می رسد. فرمول شیمیایی سود سوز اور NaOH بوده و نام علمی آن هیدروکسید سدیم یا سدیم هیدروکسید یا سدیم هیدروکساید Sodium Hydroxid است.

 

سود کاستیک چیست و فروش سود کاستيک پرک

سود سوزآور مایع یک محلول شفاف و بی رنگ می باشد که بوی خاصی ندارد. خلوص سود مایع 50 درصد است. سود جامد پرک یا سود کاستیک جامد از تغلیظ سود مایع کاستیک به روش های شیمیایی تولید می شود که در اشکال سود کاستیک گرانول, سود پرک 99 درصد و سود جامد پودری است.

 

صادرات کاستیک سودا و فروش سود کاستيک پرک

سود سوز آور صادراتی یا سود پرک با کیفیت صادراتی در بسته بندی 25 کیلویی دو لایه کاملا محفوظ و پالت شده می باشد. سود سوز آور مایع صادراتی در بشکه 220 لیتری و پالت شده تحویل فوب بندر های کشور. سود سوزاور یک ماده خوردنده است و در تماس با پوست موجب سوختگی و آسیب پوست می گردد بنابراین در هنگام کار با آن محلول هیدروکسید سدیم باید احتیاط کرد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر