فروش تولید کربنات کلسیم رسوبی

فروش تولید کربنات کلسیم رسوبی

پارس شیمی | عرضه و فروش تولید کربنات کلسیم رسوبی

 فروش تولید کربنات کلسیم رسوبی

کلسیم کربنات Calcium Carbonate نوع خاصی از مواد معدنی می باشد که کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف داشته و به نیاز صنعت در دنیای امروز تبدیل شده است. فرمولی که این ماده را می سازد CaCO3 است که معرف آن بوده و اسامی مختلف و گوناگونی دارد که این نام ها عبارتند از سنگ آهک, سنگ مرمر, گچ, اراگونایت و موارد دیگر.

فروش تولید کربنات کلسیم رسوبی همان سنگ آهک می باشد که فرمول شیمیایی آن به اکسید کلسیم نزدیک است. این بدان معنی بوده که انسان ها از زمان های دور از آن برای ساخت سر پناه و خانه استفاده می کرده اند و به وسیله آن ملات و ساروج درست کرده و خانه های خود را عایق کرده و از آفتاب و باران در امان می مانند. از آنجا که کلسیم کربنات یا آهک یک ماده معدنی ارزان قیمت است بنا بر این از آن به عنوان یک ماده پر کننده استفاده می شود این امر سبب می شود تا قیمت تمام شده محصول بسیار کاهش یافته و از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان و صاحبان صنایع بسیار سود بخش است.

استفاده از فروش تولید کربنات کلسیم رسوبی معدنی به دلیل نا خالصی های موجود در آن فقط به استفاده در بخش ساخت و ساز محدود می شود. اما امروزه با وجود ماشین آلات پیشرفته امکان تصفیه و افزایش خلوص آن ایجاد شده است. در صورت افزایش خلوص و تولید کربنات کلسیم 99 درصد نام آن کربنات کلسیم رسوبی است. کربنات کلسیم رسوبی در تولید مواد غذایی, دارویی و شیمیایی کاربرد دارد. تولید قرص کلسیم, خمیر دندان و بسیاری مواد دارویی و بهداشتی وابسته به وجود کربنات کلسیم رسوبی است.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر