فروش آهک پخته

فروش آهک پخته

پارس شیمی | فروش آهک پخته - آهک زنده - آهک شکفته - آهک نشکفته - آهک هیدراته - سنگ آهک - آهک خوراکی - آهک صنعتی و آهک ساختمانی با کیفیت درجه یک و ارزان ترین قیمت و امکان ارسال به کلیه نقاط کشور

 فروش آهک پخته

انسان ها از دوران باستان از اهک برای ساخت خانه های خود استفاده می نمودند به این صورت که با برداشت سنگ و صخره از معدن آهک و کوبیدن آن و ترکیب با آب, ملاتی درست کرده و دیوار خانه ها را بنا می کردند اما پس از قرن ها انسان دریافت که که باید سنگ آهک را پس از کوبش, در کوره آهکپزی پخت نماید و سپس به صورت فروش آهک پخته مورد مصرف قرار دهد.

آهک پخته شده را اصلاحا آهک زنده یا آهک کلسینه یا آهک آب ندیده می نامند و فرمول شیمیایی آن اکسید کلسیم Calcium Oxide می باشد. اهك زنده ماده ای بسیار واکنش دهنده می باشد و در صورت تماس با آب و رطوبت آمادگی شدیدی برای دریافت یک اتم هیدروژن دارد. در صورت اضافه کردن آب یا مایعات به اهک زنده, یک تغییر شیمیایی در فرمول آن رخ می دهد و یک اتم هیدروژن به فرمولاسیون آن اضافه می گردد و اصطلاحا هیدراته می شود. در این صورت گفته می شود که آهک کشته شده و دیگر زنده نیست. دلیل این نام گذاری به خاطر آن است که در این حالت دیگر اهک با آب واکنش خاصی انجام نداده و خنثی می شود. این نوع اهک را آهک هیدراته یا آهک آب دیده یا آهک شکفته می نامند.

 

فروش آهک پخته

پارس شیمی آمادگی تولید و فروش آهک پخته و صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف را برای مصارف داخلی و امور صادراتی با شرایط ویژه و مناسب دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر