فروش آمونیوم سولفات

فروش آمونیوم سولفات

گروه صنعتی پارس شیمی به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان کود های شیمیایی در کشور آمادگی فروش آمونیوم سولفات ازبکستان و ارومیه را با قیمت ارزان و شرایط مناسب دارد.

فروش آمونیوم سولفات, قیمت فروش آمونیوم سولفات, فروش آمونیوم سولفات ازبک, فروش آمونیوم سولفات ارومیه, فروش آمونیوم سولفات ازبکستان, فروش آمونیوم سولفات پتروشیمی, فروش آمونیوم سولفات اصفهان,

فروش آمونیوم سولفات به منظور استفاده در صنایع مختلفی می باشد اما بیشترین کاربرد این محصول در کشاورزی است. این کود کشاورزی با دارا بودن گوگرد و آمونیوم در ترکیب خود نقش بسیار مهمی در حاصلخیزی زمین های زراعی شور و آهکی دارد. آمونیوم موجود در آن سبب آزاد سازی میزان اندکی اسید در خاک شده و pH خاک را تنظیم می نماید تا گیاه قادر به جذب ریز مغذی های ضروری برای رشد و نمو گردد. فروش آمونیوم سولفات در ایران با برند های مختلفی انجام می گیرد. سولفات آمونیوم ازبک و ارومیه بیشترین میزان نیاز کشور را به این محصول تامین می نمایند. همچنین پتروشیمی اصفهان و محصول وارداتی چین نیز از جمله تامین کنندگان این محصول می باشند. گروه صنعتی پارس شیمی به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان کود های شیمیایی در کشور آمادگی فروش آمونیوم سولفات ازبکستان و ارومیه را با قیمت ارزان و شرایط مناسب دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر