فروشنده خاک فسفات

فروشنده خاک فسفات

پارس شیمی | تولید و فروشنده خاک فسفات با خلوص و کیفیت تایید شده

فروشنده خاک فسفات

خاک فسفاته ماده ارگانیک یا معدنی می باشد که میزان و مقدار اندکی از حجم پوسته کره زمین را تشکیل می دهد. این ماده ترکیبی کم یاب در طبیعت است اما در این در حالی ست که میزان در خواست برای آن در دنیا بسیار زیاد است. فسفات مصارف بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد به گونه ای که تولید برای تولید هر نوع ماده صنعتی و محصولی که دارای ترکیبی از فسفات باشد نیاز به این ترکیب معدنی وجود دارد. همچنین در بخش کشاورزی نیز از خاک فسفاته استفاده فراوانی می شود. از خاک فسفات هم به صورت مستقیم در خاک استفاده شده و هم برای تولید انواع کود فسفات شیمیایی بهره گرفته می شود.

 

معدن خاک فسفات

خاک فسفاته ترکیبی کم یاب در طبیعت می باشد. تنها چند کشور انگشت شمار در جهان دارای معدن خاک فسفات هستند. کشور چین بزرگ ترین دارنده ذخایر فسفات در جهان است که البته تمام حجم تولید فسفات را خود به مصرف می رساند و برای صادرات خاک فسفات اقدامی نمی کند. کسور های کانادا, روسیه, آمریکا, مصر و مراکش نیز از دیگر تولید کنندگان خاک فسفات هستند. ایران نیز تعداد اندکی معدن خاک فسفات دارد که تمام آن ها از میزان مناسب فسفات بر خوردار نبوده و خلوص پایینی دارند.

 

کاربرد و مصارف خاک فسفات

از خاک فسفاته برای تولید کود فسفر یا کود فسفات مانند کود فسفات آمونیوم, کود فسفات تریپل و سایر انواع کود فسفاته استفاده می شود. تامین فسفر خاک برای حفظ سلامت و کارایی گیاهان و درختان الزامی می باشد, تنها راه تامین فسفات خاک استفاده از خاک فسفاته و یا انواع کود فسفات تولید شده از معدن فسفات می باشد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر