شرکت تولید کننده سود پرک

شرکت تولید کننده سود پرک

به منظور آشنایی با انواع شرکت تولید کننده سود پرک در ایران و نیز انواع مختلف این ماده و کاربرد ها و مصارف متفاوتی که دارد با سایا پارس شیمی همراه شوید.

 شرکت تولید کننده سود پرک

نام محصول : سود سوز آور, سود کاستیک, کاستیک سودا, سود جامد کاستیک, سود مایع کاستیک, سود سوزآور, سود پرک , سود گرانول, سود کاستیک پودری, سود گرانوله کاستیک, سود جامد پرک, سود جامد سوز آور, سود مایع سوزآور, Caustic soda Flakes 

فرمول شیمیایی : NaOH

ویژگی : رسوب زدا و چربی بر قوی

حالت شیمیایی : قلیایی

فرم فیزیکی : سود مایع 50 درصد شفاف, سود پرک 99 درصد جامد سفید رنگ

نام علمی : سدیم هیدروکساید, سدیم هیدروکسید, هیدروکسید سدیم, Sodium Hydroxide 

سود سوزاور مهم ترین و پر مصرف ترین ماده شمیایی در جهان می باشد. این ترکیب یک چربی زدا و رسوب گیر بسیار قدرت مند است که مورد نیاز تمام صنایع می باشد. تولید سالیانه کاستیک سودا به میلیون ها تن در سال می رسد. سود کاستیک یک محصول تولید شده توسط پتروشیمی می باشد و ماده اولیه برای تولید آن نمک است. 

سود سوزآور دارای مصرف بسیار زیادی در صنایع مختلف است. از سود جامد پرک در صنایع تولید مواد شوینده و پاک کننده استفاده فراوانی می شود. در حقیقت سود مایع سوزآور ماده اولیه و اصلی در تولید صابون و شوینده ها می باشد. سود مایع کاستیک در صنایع تولید رنگ و رزین کاربرد دارد. سود جامد سوزآور در صنایع مواد غذایی و دارویی نیز مورد مصرف قرار می گیرد. سود مایع 50 درصد کاربرد بسیار وسیعی در چرم سازی و دباغی دارد. از سود مایع کاستیک برای چربی زدایی و پاک کردن پوست حیوانات از آلودگی های استفاده فراوانی می شود. سود پرک صادراتی در کیسه های 25 کیلویی دو لایه مقاوم در برابر نفوذ آب و هوا بسته بندی شده و سود مایع صادراتی یا سود سوزآور صادراتی نیز در بشکه و به صورت پالت شده بسته بندی می شود.

به منظور آشنایی با انواع شرکت تولید کننده سود پرک در ایران و نیز انواع مختلف این ماده و کاربرد ها و مصارف متفاوتی که دارد با سایا پارس شیمی همراه شوید. سود سوزآور پتروشیمی

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر