سود کاستيک جامد

سود کاستيک جامد

پارس شیمی | تولید و فروش سود کاستيک جامد یا سود پرک با کیفیتی بالا و قیمت ارزان و مناسب به منظور استفاده در صنایع داخلی و یا امور صادراتی 

 سود کاستیک, سود کاستیک پرک, سود کاستیک مایع, سود کاستیک جامد, فروش سود کاستیک, خرید سود کاستیک,

سود کاستیک جامد چیست

سود پرک یا سود کاستيک جامد Caustic Soda چنان ماده پر مصرفی می باشد که در طول هر سال ده ها میلیون کیلو گرم از آن در کشور های مختلف جهان تولید شده و به مصرف صنایع متفاوت می رسد. هیدروکسید سدیم یک نمک قلیایی تولید در مجتمع پتروشیمی می باشد. ماده اولیه تولید سدیم هیدروکسید نمک صنعتی می باشد. فرمول شیمیایی سود مایع کاستیک NaOH می باشد و قوی ترین چربی بر و شوینده شیمیایی می باشد. در صنایع مختلف به مرور زمان چربی و جرم و رسوب موجب کاهش عملکرد سیستم ها و ماشین آلات می گردد. برای جلوگیری از بروز مشکل در خط تولید باید از شوینده یی کار آمد و مفید استفاده کرد.

بهترین ماده شوینده برای رسوب زدایی و چربی بری ماشین آلات و سطوح مختلف سود کاستيک جامد می باشد. غلظت های مختلفی از سود سوز آور قادر به از بین بردن هر نوع آلودگی می باشد. همچنین کاستیک سودا بهترین لوله باز می باشد.

 

سود کاستیک جامد و خرید سود کاستیک

ماده اولیه برای تولید سود پرک 99 درصد, سود سوز آور مایع می باشد که طی یک فرایند شیمیایی, آب آن تبخیر شده و خلوص سود مایع 50 درصد افزایش می یابد. سود کاستيک جامد در انواع مختلف سود پرک, سود کاستیک گرانول و سود سوزآور پودری تولید می شود. کاستیک سودا به راحتی در آب, متانول و اتانول محلول می شود. محلول هیدروکسید سدیم کاربرد بسیار وسیعی در تولید کاغذ و صنایع وابسته دارد. بیشتر سدیم هیدروکسید تولید شده در جهان در این بخش مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای تولید صابون, شامپو و مواد شوینده نیز از سود پرک و سود مایع استفاده می گردد. از ماده در تولید نوشابه و سایر مواد غذایی هم سود برده می شود.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر