سود پرک اصفهان

سود پرک اصفهان

پارس شیمی | تولید و فروش سود پرک کاستیک و سود پرک اصفهان و دیگر شهر های استان اصفهان

سود پرک اصفهان, فروش سود پرک اصفهان, خرید سود پرک اصفهان, قیمت سود پرک اصفهان, تولید سود پرک اصفهان,

سود سورآور مایع یا سود مایع کاستیک و سود پرک یا سود جامد کاستیک یک نوع نمک قلیا می باشد که دارای کاربرد های فراوان و مصارف زیادی در طیف گسترده و متنوعی از صنایع تولید و خدماتی و مصارف خانگی است. استفاده از سدیم هیدروکسید به حدی گسترش یافته است که امروزه هیدروکسید سدیم به پر مصرف ترین و پر فروش ترین ماده شیمیایی تولید شده در جهان تبدیل شده است.

سود کاستیک مایع و سود پرك سالانه در حد ده ها میلیون تن در جهان تولید شده و مورد استفاده صنایع و کارخانجات مختلف قرار می گیرد. كاستيك سودا یا سود كاستيك یک ماده چربی بر و پاک کننده قوی است که به عنوان مواد اولیه برای تولید مواد شوینده ، پاک کننده ، چربی زدا و سفید کننده مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. همچنین سود پرک به عنوان بهترین رسوب گیر لوله ها در کارخانه ها و خانه ها به مصرف می رسد.

سود سوزآور مایع یا سود کاستیک مایع محلولی بی بود و بی رنگ و شفاف می باشد که نوعی محصول پتروشیمی است. سود کاستیک پتروشیمی ماده اولیه تولید سود پرک کاستیک است به این صورت که با تغلیظ این مایع و افزایش خلوص آن ، سود کاستیک پرک یا سود سوزآور جامد تولید می شود. خلوص سود پرک 99 درصد می باشد و به راحتی در آب محلول می شود. همچنین قابلیت حل شوندگی در اتانول و متانول را نیز دارد. محلول سود سوز آور در صنایع کاغذ سازی استفاده های فراوانی دارد.

سود پرک با کیفیت صادراتی و هم چنین سود سوزآور صادراتیبر بسته بندی های استاندارد و قابل تحویل به صورت فوب بنادر کشور می باشد. پارس شیمی ، تولید و فروش سود پرک کاستیک و سود پرک اصفهان و دیگر شهر های استان اصفهان

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر