سود سوزآور پرک

سود سوزآور پرک

پارس شیمی |  سود سوز آور پرک با کیفیت صادراتی در بسته بندی 2 لایه 255 کیلویی

سود سوزآور پرک, سود سوز آور پرک, سود پرک سوز آور

سدیم هیدروکساید یا هیدروکسید سدیم یا سدیم هیدروکسید Sodium Hydroxide یک نمک قلیایی می باشد که نام عمومی و رایج آن سود پرک ,, سود مایع, سود سوز آور , کاستیک سودا, سود سوز آور, سود کاستیک,, سود کاستیک مایع, سود کاستیک پرک, سود کاستیک گرانول, سود سوزز آور مایع, سود جامد پرک, سود مایع پرک و چندین نام دیگر می باشد.

 

سود سوز آور پرک چیست

سود سوزآور مایع یک نمک قلیایی تولید شده در پتروشیمی می باشد که به سود مایع 50 درصد شهرت دارد و همان گونه که از نام آن پیدا ست دارای خلوص 50 درصد می باشد و یک مایع بی رنگ و بی شفاف و بی بو است. از سود کاستیک مایع برای تولید سود سوزآور پرک استفاده می گردد. سود جامد پرک از خشک کردن و افزایش خلوص سود مایع کاستیک بدست می آید. خلوص سود پرک 988 درصد می باشد.

سود پرك جاذب آب و دی اکسید کربن می باشد و در صورتی که بدون بسته بندی مناسب در محیط قرار گیرد. با جذب رطوبت و کربن, خلوص آن کاهش پیدا می کند. به همین دلیل سود پرك را در بسته بندی کیسه 25 کیلویی 2 لایه و 3 لایه که کاملا کاستیک سودا را از رطوبت محیط حفظ می کند نگه داری می کنند. سود پرک با کیفیت صادراتی در اکثر صنایع کاربرد بسیارر زیادی دارد. از آنجا که سود سوز آور (naoh) از بین برنده قدرت مند چربی هاا و آلودگی ها می باشد, به عنوان شوینده و چربی بر و رسوب زدا مصرفف زیادی در مصارف خانگی و صنعتی دارد. همچنین استفاده از سود کاستیک گرانول و سود و پرک بسیار راحت و آسان بوده و فقط کافیست تا مقداری از آن را در آب حل کرد تا یک شوینده عالی تولید کنید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر