روش تولید سود کاستیک

روش تولید سود کاستیک

پارس شیمی | فروش سود پرک یا کاستیک سودا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت 

 روش تولید سود کاستیک

آلودگی, چربی و رسوب در تمام صنایع وجود دارد. برای پاک سازی و رسوب زدایی از ماشین آلات و سطوح و لوله های نیاز ماده شوینده ای قوی است. سود سوز آور یا کاستیک سودا یا سود کاستیک Caustic Soda یک چربی زدا و رسوب بر قوی است. سود پرک 98 درصد یا سود مایع 50 درصد که نام علمی آن سدیم هیدروکسید یا هیدروکسید سدیم Sodium Hydroxide می باشد دارای فرمول NaOH بوده و یک نمک قلیایی است که جزء محصولات تولید شده پتروشیمی به خساب می آید. سود سوزآور به دو شکل تولید می شود. سود سوز آور مایع که یک مایع شفاف و بی بو و بی رنگ است و خلوص آن 50 درصد می باشد. سود جامد کاستیک که سفید رنگ است که به صورت سود کاستیک پرک, سود کاستیک گرانول و سود سوزآور پودری تولید می شود.

سود پرک با کیفیت صادراتی و سود سوزآور مایع در صنایع مختلف کاربرد وسیعی دارد. از کاستیک سودا در تولید صابون و مواد شوینده و پاک کننده استفاده فراوانی می شود. زیرا ماده اصی و اولیه در تولید مواد شوینده و صابون, سودا کاستیک است.

سود پرك در صنایع تولید کاغذ و مقوا نیز استفاده زیادی دارد. بیشترین میزان سود جامد کاستیک و سود مایع کاستیک تولید شده در صنعت کاغذ سازی مصرف می شود.

سود سوزاور در صنایع چرم سازی و دباغی, نوشابه سازی, مواد غذایی, مواد دارویی, مواد شیمیایی در تنظیم اسیدیته و انجام آزمایش های شیمیایی, تولید محصولات لبنی و بسیاری صنایع دیگر کاربرد فراوانی دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر