خرید کربنات کلسیم رسوبی

خرید کربنات کلسیم رسوبی

قابل توجه کارخانجات و مصرف کنندگان محترم,  به منظور خرید کربنات کلسیم رسوبی و معدنی در دانه بندی های مختلف و گرید غذایی, صنعتی و دارویی با ما تماس بگیرید.

 خرید کربنات کلسیم رسوبی

خرید کربنات کلسیم رسوبی Calcium Carbonate ماده ای معدنی می باشد که بخش بزرگی از پوسته زمین را تشکیل می دهد. فرمول شیمیایی این ماده CaCO3 است و نام های دیگر آن سنگ آهک, کلسیک, آراگونیت, گچ, سنگ مرمر و غیره است. کربنات کلسیم معدنی GCC یک نوع کانی آذرین است که پس از استخراج کوبش شده و تبدیل به پودر سفید رنگی می شود که امکان مش بندی و دانه بندی آن در سایز های مختلفی وجود دارد. این پودر جاذب بسیار خوب آب و رطوبت بوده و از آن در صنایعی که نیاز به جذب رطوبت وجود دارد نظیر تولید پوشک استفاده بسیار زیادی می شود.

بیشترین کاربرد کربنات کلسیم به عنوان ماده پر کننده یا فیلر می باشد زیرا قیمت آن ارزان تر از مواد و محصولات تولید شده در صنایع بوده و از این نظر در صورت استفاده از آن در تولید محصول, سود اقتصادی فراوانی را شامل حال تولید کنندگان می نماید.

CaCO3 در صنایع دارویی به شکل گسترده ای کاربرد دارد. از آن در تولید قرص کلسیم و تولید محلول های کاهش اسید معده استفاده می شود. در هر نوع دارویی که ترکیبات کلسیم در خود داشته باشد از خرید کربنات کلسیم رسوبی به عنوان ماده اولیه در تولید آن استفاده می شود. برای تولید سایر دارو ها و قرص ها نیز آن به عنوان ماده پرکن استفاده فراوانی می گردد. در تولید کاغذ هم کاربرد بسیار زیادی داشته و در حدود 10 تا 20 درصد وزنی کاغذ را تشکیل می دهد. چون CaCO3 ارزان تر از چوب می باشد بنابراین استفاده از آن سبب می شود تولید کاغذ بسیار به صرفه شود و قیمت نهایی آن به شکل چشمگیری کاهش یابد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر