خرید پودر اکسید روی

خرید پودر اکسید روی

پارس شیمی | تولید و خرید پودر اکسید روی صنعتی با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت در بسته بندی جامبوبگ و امکان حمل و ارسال به کلیه نقاط کشور

 خرید پودر اکسید روی

سالیانه در حدود یک میلیون تن اکسید روی یا زینک اکساید Zinc Oxide در جهان تولید می شود که در صنایع متفاوتی کاربرد دارد. این در صنایع لاستیک سازی, تولید کاشی و سرامیک, تولید کرم های ضد آفتاب, لعاب سازی, تولید انواع لوسیون ها و کرم ها, تولید رنگ های پوششی و رزین ها, تولید چسب و سیلانت و رزین و بسیاری صنایع دیگر

اکسید زینگ هم صورت معدنی وجود دارد و هم متود های شیمیایی به تولید می رسد. نوع معدنی آن توتیا نام دارد و در ترکیب خود دارای ناخالصی هایی است مانند منیزیم که باعث می شود رنگ آن به زردی یا سرخی نزدیک شود.

از گذشته های دور از توتیا برای ضد عفونی زخم های باز استفاده می شده است. از قرن پانزدهم به بعد تولید اکسید زینک به روش شیمیایی و به شکل امروزی گسترش یافت.

در تولید صنعتی خلوص زینک اکساید بالا تر بوده و در حدود 90 تا 99 در صد است. پودری سفید رنگ است و فرمول شیمیایی آن ZnO است.

روش های صنعتی تولید ZnO مختلف است و هر یک به منظور خاصی می باشد. روش غیر مستقیم یا روش فرانسوی و روش مستقیم یا آمریکایی روش های تولید در حجم وسیع برای کاربرد در صنایع تولیدی می باشد. روش شیمیایی تر هم برای تولید نانو اکسید روی جهت استفاده در مصارف تخصصی است. روش تولید آزمایشگاهی هم برای تولید این ترکیب با خلوص و ویژگی های خاص می باشد.

پارس شیمی تولید کننده اکسید روی برای مصرف کارخانجات و تولید کنندگان محترم می باشد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر