خرید سود پرک

خرید سود پرک

چنانچه مایل به خرید سود پرک 99 درصد با کیفیت و خلوص تضمینی و قیمت ارزان می باشید با کارشناسان گروه صنعتی پارس شیمی تماس حاصل فرمایید.

خرید سود پرک, خرید سود پرک گوهر شیمی, خرید سود پرک نیرو کلر, خرید سود پرک کاستیک, خرید سود پرک 99, خرید سود پرک گوهر, خرید سود پرک شفق, خرید سود پرک پترو گوهر

سود پرک Caustic Soda ماده ای قلیایی با pH بسیار بالا و به شدت واکنش دهنده است. سود سوز آور با برخی اسید ها واکنش می دهد که در نتیجه آب و نمک های مختلف تولید می گردد. برای مثال از واکنش سود سوزآور با اسید کلریدریک, کلرید سدیم شکل می گیرد. واکنش کاستیک سودا با اسید ها نوعی فرایند خنثی سازی می باشد. البته این واکنش ها سمی و همراه با آزاد کردن انرژی گرمایی است. البته این نوع آزمایش ها اصولا استاندارد نیستند به خاطر اینکه هیدروکسید سدیم جاذب گاز دی اکسید کربن هوا بوده و خلوص آن تغییر می کند.

سود کاستیک مایع و سود پرک همچنین با اکسید های اسیدی مانند دی اکسید گوگرد واکنش می دهد. خرید سود پرک برای این نوع استفاده از sodium hydroxide کاربرد بسیار زیادی دارد زیرا از این طریق مواد سمی و آلوده کننده در اثر استخراج نفت خام و یا سوزاندن ذغال سنگ را می توان حذف کرد تا از آلوده شدن جو کره زمین جلوگیری شود.

شیشه به آرامی با محلول سود پرک در دمای محیط  واکنش داده و محلول سیلیکات ایجاد می نماید. این عمل در قسمت هایی از سطح شیشه ها انجام می شود که می خواهند در آن قسمت بین شیشه اتصال بر قرار کنند. اما اگر شیشه در مدت طولانی در معرض سدیم هیدروکسید گرم قرار گیرد دچار آسیب دیدگی می شود. همچنین برخی فلزات واسطه نیز با محلول سود کاستیک واکنش می دهند.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر