خرید زئولیت سنتزی

خرید زئولیت سنتزی

به منظور خرید زئولیت سنتزی یا مصنوعی در دانه بندی های متفاوت و گرید های مختلف با کارشناسان گروه صنعتی پارس شیمی تماس حاصل فرموده و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

خرید زئولیت سنتزی

زئولیت ها به صورت شبکه کریستالی شامل اکسیژن و آلومینیوم یا سیلیس هستند که به شکل ساختمانی سه بعدی درآمده اند. یکی از دلایل خرید زئولیت سنتزی  برای جداسازی مواد غیر ارگانیک فرار از فاضلاب یا هوا و نیز برای تخریب فتوکاتالیتیکی رنگ اسید سبز انجام می گیرد. فروش زئولیت مصنوعی در صنعت بیشتر از زئولیت طبیعی است زیرا زئولیت های طبیعی از نظر خواص و ویژگی ها دارای ثبات نیستند.  تفاوت زیولیت ها در اندازه منافذ, سایز بلور ها, ظرفیت تبادل یونی و ظرفیت جذبی می باشد. زئولیت Zeolite ماده ای معدنی می باشد که معمولا از آلومینوسیلیکات متشکل بوده و مصارف تجاری عمده آن در بخش های صنعتی به عنوان یک جاذب رطوبت یا گاز می باشد. کلمه زیولیت مشتق شده از ترکیب دو عبارت یونانی "زئو" به معنای "جوش" و "لیتوس" به معنی "سنگ" است. به منظور خرید زئولیت سنتزی یا مصنوعی در دانه بندی های متفاوت و گرید های مختلف با کارشناسان گروه صنعتی پارس شیمی تماس حاصل فرموده و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

ارسال نظر

میرغفاری :
0 0
با سلام و احترام اینجانب برای خرید زیولیت مصنوعی برای استفاده در تصفیه و حذف الاینده ها اطلاعاتی در مورد قیمت و ویژگی های آن لازم دارم. اگر راهنمایی بفرمایید سپاسگزار خواهم بود. با تشکر
عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر