خریدار سود مایع

خریدار سود مایع

اگر خریدار سود مایع می باشید و نیاز به استفاده از این ماده ماده پر مصرف در صنعت خود دارید با ما تماس حاصل نمایید.

پارس شیمی بزرگ ترین تولید کننده سود مایع 50 درصد برای صنایع مختلف با کیفیت عالی و ارزان ترین قیمت ممکن به صورت فله ای و یا بشکه شده و تحویل در سریع ترین زمان و در محل مصرف کنندگان محترم.

خریدار سود مایع

خریدار سود مایع پنجاه درصد از این محصول برای استفاده در صنایع تصفیه آب و فاضلاب, تولید پارچه, صنایع شیمیایی, تولید سود کاستیک پرک, تصفیه آلومینیوم و بسیاری صنایع دیگر استفاده می نماید. این ترکیب برای ارسال به خریدار سود مایع به صورت فله و توسط بونکر و تانکر در مخازن خاصی ارسال می گردد. همچنین امکان بسته بندی این ماده در بشکه 220 لیتری وجود دارد که این بسته بندی معمولا برای امور صادراتی انجام می گیرد.

خریدار سود مایع توجه داشته باشند که سود مایع نباید در تماس با هوا قرار گیرد زیرا در این صورت با جذب نمودن گاز دی اکسید کربن هوا, تغییر ماهیت داده و به کربنات سدیم جامد تبدیل می گردد. همچنین با تبخیر سود مایع, سود پرک تولید می گردد که امکان حمل و یا انبار نمودن آن بسیار ساده تر از سود مایع می باشد و خلوص آن تقریبا دو برابر سود مایع است.

 

خریدار سود مایع

اگر خریدار سود مایع می باشید و نیاز به استفاده از این ماده ماده پر مصرف در صنعت خود دارید با ما تماس حاصل نمایید. ما آمادگی تامین سود مایع به هر میزان و کیفیت بسیار مناسب را داریم.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر