خاک فسفات اسفوردی

خاک فسفات اسفوردی

فروش خاک فسفات اسفوردی با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

خاک فسفات اسفوردی

خاک فسفات یکی از مواد مهم و پر مصرف در صنایع مختلف و در کشاورزی محسوب می شود. خاک فسفاته یک ماده معدنی و گاها جزء کانی های آتشفشانی است که میزان آن در پوسته زمین بسیار کم است و تعداد اندکی کشور در جهاد دارای معدن خاک فسفات هستند.

 

خاک فسفات اسفوردی بافق یزد

خاک فسفات معدن فسفات یزد با کیفیت و خلوص بسیار بالاست و علاوه بر کیفیت غیر قابل رقابت, خاک فسفاته به صورت پودر شده عرضه می گردد. این مطلب سبب می شود تولید کنندگان و مصرف کنندگان کود فسفاته و اسید دیگر نیازی به کوبش آن نداشته باشند.

 

مصارف خاک فسفات

خاک فسفاته مصرف فراوانی در کشاورزی و صنایع مختلف دارد, فسفات ماده اولیه و اصلی تولید کود های فسفر نظیر دی آمونیوم فسفات, بیو فسفات طلایی, سوپر فسفات ساده و تریپل و سایر کود های فسفات می باشد.

همچنین از آن به صورت مستقیم در کشاورزی در جهت تامین فسفر خاک و همچین ایجاد تخلل در خاک و جذب آب و انرژی بیشتر نور خورشید استفاده می گردد.

 

صادرات خاک فسفات

کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده خاک فسفات در خاورمیانه می باشد از این جهت امکان صادرات خاک فسفاته وجود دارد و در صورت نیاز امکان تامین خاک فسفات صادراتی در بسته بندی جامبو و تحویل در کلیه بنادر کشور به صورت اظهار شده و پلمپ شده وجود دارد.

 

خاک فسفاته یکی از مواد مهم و پر مصرف در صنایع مختلف و در کشاورزی محسوب می شود. خاک فسفاته یک ماده معدنی و گاها جزء کانی های آتشفشانی است که میزان آن در پوسته زمین بسیار کم است و تعداد اندکی کشور در جهاد دارای معدن فسفات هستند. از فسفات در تولید کود های کشاورزی مختلف و همچنین جهت افزایش باروری زمین های زراعی استفاده فراوانی می شود. همچنین ماده اصلی تولید اسید فسفریک بوده و کاربرد ویژه ای در صنایع تولید دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر