تولید کنندگان پارافین مایع

تولید کنندگان پارافین مایع

به منظور آشنایی با تولید کنندگان پارافین مایع و پارافین جامد و همچنین مطالعه اطلاعات مفید و کاربردی در مورد این محصول پر مصرف پتروشیمی مانند مصارف و کاربرد هایی که در بخش های صنعتی, بهداشتی و خوراکی دارد و نیز مشخصات فیزیکی و شیمیایی, فرمولاسیون و تاریخچه پارافین, سایت پارس شیمی را پیگیری نمایید.

تولید کنندگان پارافین مایع, تولیدکنندگان پارافین مایع, تولید پارافین مایع, تولید کنندگان پارافین, پارافین مایع, پارافین, paraffin 

تولید کنندگان پارافین مایع این ماده را برای استفاده در بخش های مختلفی چون صنعت, بهداشت و خوراک انسان و دام تولید می نمایند. پارافین مایع در دمای کمتر از 37 درجه سانتی گراد خود را می گیرد و تبدیل به پارافین جامد می شود. خلوص این ماده بستگی به نوع مصرفی دارد که از آن استفاده می شود. بالاترین خلوص مربوط به مصرف خوراکی است که از پارافین به منظور تولید افزودنی های خوراکی سود برده می شود. در تولید مواد بهداشتی و آرایشی هم کاربرد گسترده ای دارد مانند تولید کرم های پوست و مو. به منظور آشنایی با تولید کنندگان پارافین مایع و پارافین جامد و همچنین مطالعه اطلاعات مفید و کاربردی در مورد این ماده محصول پر مصرف پتروشیمی سایت پارس شیمی را پیگیری نمایید.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر