تولید کنندگان سود پرک

تولید کنندگان سود پرک

پارس شیمی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سود پرک آمادگی فروش این ماده شیمیایی پر مصرف را با بهترین کیفیت و قیمت دارد.

 تولید کنندگان سود پرک

استفاده از سود پرک امروزه به یکی از اصول کلی در صنایع مختلف تولید و خدماتی تبدیل شده است. امروز رد پای کاستیک سودا caustic soda را در هر جایی می توان دید. سود سوزاور در مصارف صنعتی و خانگی یکی از واجبات بوده و به طور مستقیم و به طور غیر مستقیم در هر خانه و کارخانه و محل تولید و خدماتی و هر مغازه و فروشگاهی به چشم می خورد. دلیل این فراوانی سود پرك و سود مایع این است که کاستیک سودا به عنوان ماده اولیه تولید تمام مواد شوینده, پاک کننده, چربی زدا و رسوب بر مورد استفاده قرار می گیرد.

سود مایع کاستیک و سود پرک کاستیک امروزه تبدیل به پر فروش ترین ماده شیمیایی مورد استفاده در سطح جهان می باشد و در طول هر سال ده ها میلیون تن از آن در گستره کشور های دنیا به تولید و مصرف صنابع مختلف تولیدی و خدماتی می رسد. سود پرک و سود سوز آور مایع در صنایع فراوانی استفاده می شود از جمله صنایع کاغذسازی که بیشترین میزان هیدروکسید سدیم تولید شده در دنیا در این بخش به کار برده می شود. سالانه بیش از یک چهارم تولید سدیم هیدروکسید در این بخش مصرف می گردد. در بسیاری صنایع دیگر نیز از سدیم هیدروکساید Sodium Hydroxide به میزان کم یا زیاد سود برده می شود. سود پرک از تغلیظ و افزایش خلوص سود کاستیک مایع بدست می آید و به صورت سود پرک 99 درصد و سود کاستیک گرانول تولید می شود. از آنجا که سود سوزآور (naoh) جاذب آب و دی اکسید کربن است, بنابراین باید بسته بندی های کاملا حفاظت شده نگه داری شود.

پارس شیمی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سود پرک آمادگی فروش این ماده شیمیایی پر مصرف را با بهترین کیفیت و قیمت دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر