تولید کننده سود سوز آور

تولید کننده سود سوز آور

پارس شیمی | فروشنده و تولید کننده سود سوز آور مایع و سود جامد  کاستیک

تولید کننده سود سوز آور, تولید کننده سود سوز آور مایع, تولید کننده سود سوز آور جامد, تولید کننده سود سوز آور پرک

سود سوز آور یا سود کاستیک یا کاستیک سودا یک نمک قلیایی می باشد که دارای خاصیت بازی زیادی است و pH بالایی دارد. هیدروکسید سدیمم یک ماده شوینده و چربی بر قوی است و دارای خاصیت خوردنگی زیادی می باشد بنا براین باید در هنگام استفاده از سدیم هیدروکسید شرایط ایمنی رعایت شود.

سود سوزاور یکی از پر مصرف ترین مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع مختلف و متفاوت می باشد. كاستيك سودا در دو حالت مختلف تولید می شود. سود سوز آور مایع یا سود کاستیک مایع یا سود مایع کاستیک که یکک مایع بی رنگ و شفاف می باشد که بوی خاصی ندارد. خلوص سود مایع 500 درصد است و بسته بندی آن در بشکه 220 لیتری و پالت شده می باشد. با تغلیظ سود سوزآور مایع و افزایش خلوص آن می توان سود جامد کاستیک یا سود کاستیک پرک را تولید کرد.

سود جامد کاستیک به اشکال مختلفی تولید می شود. سود جامد پرک که به صورت لایه های نازک و پهنی تولید می شود. سود کاستیک گرانول که بر شکل دانه های گرد و کوچک است و سود كاستيك پودری که از کوبش دو نوع دیگر حاصل می گردد. خلوص سود پرک 99 درصد است. سود پرك و محلول سدیم هیدروکسید در صنایع مختلف و فراوانی کاربرد دارند که عمدا مصرف آن ها به عنوان سفید کننده, چربی بر, رسوب زدا و پاک کننده است. از سود سوز آور برای تولید انواع صابون و مواد شوینده و چربی زداا استفاده می شود همچنین کاستیک سودا بهترین لوله باز کنن است..درصنایع تولید مواد غذایی نظیر تولید نوشابه و مواد لبنی نیز کاربرد وسیعی دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 309 کاربر