تولید کربنات کلسیم

تولید کربنات کلسیم

پارس شیمی به منظور رفع نیاز مصرف کنندگان محترم آمادگی تولید کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه را با کیفیت و خلوص مورد نظر و به صورت بسته بندی در کیسه 25 کیلویی به هر میزانی دارد.

تولید کربنات کلسیم, تولید کربنات کلسیم رسوبی, تولید کربنات کلسیم معدنی, تولید کربنات کلسیم مش, تولید کربنات کلسیم دانه بندی, تولید پودر کربنات کلسیم, تولید کربنات کلسیم میکرونیزه,

پروسه تولید کربنات کلسیم بر اساس نوع معدنی و رسوبی آن می باشد. تولید کربنات کلسیم معدنی بر این اساس است که پس از استخراج سنگ از معدن و انتقال به کارخانه, در دستگاه های مخصوص کوبیده می شود و سپس سورت شده تا دانه بندی های مختلف جداسازی شود. برای تولید کربنات کلسیم معدنی, مراحل کار به این صورت است : استخراج سنگ معدن با خلوص بالا - خردایش و سنگ شکنی تا ابعاد مورد نیاز - حذف بعضی از ناخالصیها از سنگ - کلسیناسیون در کوره در دمای بالا و چندین مرحله دیگر که سبب شکل گیری این ماده به صورت پودر در سایز های مختلف می گردد. پارس شیمی به منظور رفع نیاز مصرف کنندگان محترم آمادگی تولید کربنات کلسیم پودری و میکرونیزه را با کیفیت و خلوص مورد نظر و به صورت بسته بندی کیسه 25 کیلویی به هر میزانی دارد.

ارسال نظر

عنوان Title:
نام Name:
ایمیل Email:
7 / 10
از 306 کاربر